خبرگزاری کار ایران

هند در یک چهارم نهایی حریف ایران شد

تیم هند در مرحله یک چهارم‌نهایی مسابقات بین‌المللی دهه فجر برابر تیم بدمینتون دو نفره ایران قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون بدمینتون، بیست و ششمین دوره مسابقات  بین‌المللی بدمینتون گرامیداشت دهه مبارک فجر و در مرحله یک هشتم‌نهایی مردان، بعدازظهر روز جمعه 22 بهمن پیگیری شد و در پایان این مرحله بازیکنان راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی در قسمت یک نفره و دو نفره مشخص شدند.

در قسمت یک نفره بازیکنان کشورهای سنگاپور، اندونزی، ایتالیا و لهستان با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند. در این قسمت بدمینتون بازان کشورمان از راه‌یابی به مرحله یک چهارم نهایی بازماندند.

همچنین در قسمت دونفره نیز تیم های دونفره کشورهای هند، فرانسه، ایران و اندونزی با پیروزی برابر حریفان خود در مرحله یک هشتم نهایی به مرحله یک چهارم راه یافتند.

تیم‌های دونفره ایران متشکل از تیم های دونفره امیرحسین نورعلیان و امیر قاسمی، فرزین خانجانی و سروش اسکندری در ادامه این رقابت‌ها و در مرحله یک چهارم نهایی برای راه‌یابی به مرحله نیمه نهایی در مقابل تیم های دونفره هند قرار خواهند گرفت.

بیست و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون دهه مبارک فجر در روزهای 21 لغایت 24 بهمن و با شرکت 17 تیم خارجی و با جوایز 20 هزار دلاری در محل کمپ این فدراسیون در تهران در حال برگزاری است.

کد خبر : ۴۵۸۲۶۵