خبرگزاری کار ایران

تیم ملی والیبال آخرین روز اردوی تدارکاتی بلغارستان را با پیروزی به پایان رساند

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در آخرین دیدار تدارکاتی و در آخرین روز حضور در بلغارستان با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون والیبال، ملی پوشان نوجوان ایران که خود را برای رقابت‌ها قهرمانی آسیا آماده می‌کنند، شب گذشته و در آخرین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود به مصاف تیم «سیلیسترا» از لیگ دسته یک بلغارستان رفتند و سه بر دو این تیم را از پیش رو برداشتند.

تیم سیلیسترا که در لیگ دسته یک بلغارستان بازی می‌کند، در هشت هفته گذشته این رقابت‌ها شکست نداشته است و حتی نتیجه یک ست را نیز به بازیکنان حریف خود واگذار نکرده است که از این نظر رکوردار در این رقابت‌ها محسوب می‌شود.

تیم ملی نوجوانان ایران در ست‌های سوم و چهارم این مسابقه با امتیاز مشابه 25 بر 20 مغلوب سیلیسترا شدند اما در ست‌های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 21 و 17 بر 15 به پیروزی رسیدند تا در نهایت سه بر دو فاتح این میدان باشند.

شاگردان محمد وکیلی روز چهارشنبه نیز با تیم چرنو موره یک بازی دوستانه داشتند که سه بر دو مغلوب این تیم لیگ برتری شدند.

تیم چرنوموره از تیم‌های سوپر لیگی شهر وارنای بلغارستان است که در شهر وارنا میزبان تیم ملی والیبال نوجوانان بود.

ملی پوشان روز سه شنبه تماشاگر ویژه مسابقه سوپرلیگ در سالن شهر دوبریج بین تیم دوبریج و نفتو هیمیک بودند که نفتو به رغم پیروزی در دو ست اول و دوم، سه بر دو مغلوب حریف خود شد.

تیم نفتو هیمیک بازیکنان ملی پوشی چون نیکلای نیکلف، برادران گرگی و والنتین براتف، استیانف و ژلاسکف را در اختیار دارد.

محمدرضا بیک که همراه ملی پوشان در اردوی برون مرزی بلغارستان حضور دارد، روز پنج شنبه سالروز تولدش بود و این بازیکن در جمع بازیکنان و کادر فنی تیم ملی کیک تولدش را برید.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران امروز جمعه 22 بهمن بلغارستان را ترک می‌کند و ساعت یک و 15 دقیقه بامداد فردا شنبه 23 بهمن وارد فرودگاه امام خمینی (ره) خواهد شد.

کد خبر : ۴۵۸۰۹۹