خبرگزاری کار ایران

بودن یا نبودن آقایان، مسئله این است!

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۹۵۸

سرپرست تیم بانوان خیبر خرم‌آباد خواستار رفع تبعیض بین تیم‌های داخل با خارج از خانه جهت حضور در مسابقات تیمش شد.

به گزارش ایلنا، مژگان جعفری در این خصوص گفت: در دیدارهایی که مهمان هستیم، ورود آقایان به ورزشگاه‌ها راحت است و حتی برخی مربی‌های مرد به کنار زمین می‌آیند و یا اینکه در ورزشگاه هستند که به صورت تلفنی با نیمکت ارتباط دارند.

وی ادامه داد: در بازی‌های بیرون از خانه پزشک بازی مرد است، نیروی انتظامی، توپ جمع‌کن، راننده آمبولانس و غیره همه مرد هستند و به راحتی اعضای هیأت فوتبال، مسئولان ورزشی ودیگر مسئولان به استادیوم می‌آیند اما در خرم‌آباد در مکان بازی را قفل می‌کنند و اجازه ورود به هیچ مردی داده نمی‌شود.

سرپرست تیم بانوان خیبر خرم‌آباد در ادامه اضافه کرد: حتی سایر تیم‌ها از توپ جمع‌کن‌های آقا استفاده می‌کنند اما در اینجا می‌گویند یا دختر یا باید پسر زیر 10 سال باشد و وقتی نداریم خودمان توپ جمع‌کن می‌شویم.

جعفری در ادامه بیان کرد: در یک بازی تیم ما نیمه اول یک بر صفر از میزبان جلو بود که در بین دو نیمه مربی مرد حریف که در ورزشگاه حضور داشت، تیم ما را کامل آنالیز کرده بود و سه بر یک بازی را باختیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا از مسئولان پیگیر خواسته‌­تان نمی‌شوید، اظهار داشت: وقتی از مسئولان برگزاری رقابت‌های لیگ برتر می‌پرسیم که چرا همه تیم‌ها ورود آقایان را رعایت نمی‌کنند، می‌گویند از نظر ما ایرادی ندارد و استان خودتان مخالف این کار است. ما نمی‌گوییم اجازه ورود آقایان به ورزشگاه برای تماشای بازی‌های خانگی ما را بدهند اما انتظار داریم که اگر قانون است برای همه باشد و اگر قانون نیست چرا خرم‌آباد برخلاف سایر استان‌هاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز