خبرگزاری کار ایران

انوشیروانی سرمربی تیم وزنه‌برداری دانشجویان شد

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۱۴۵

سجاد انوشیروانی سرمربی تیم وزنه‌برداری ایران به عنوان سرمربی وزنه‌برداران دانشجو در رقابت‌های یونیورسیاد جهانی سال 2017 حکم گرفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، بیست و نهمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان (المپیک دانشجویان جهان) مرداد ماه سال آینده در کشور تایوان برگزار می‌شود که یکی از رشته‌های این رقابت‌ها وزنه‌برداری است.

فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی کشورمان به منظور آماده سازی تیم‌های دانشجویان برای حضور در این رقابت‌ها با بررسی شرایط مربیان بهترین گزینه‌ها را برای هدایت ملی‌پوشان دانشجو انتخاب و معرفی می‌کند.

به همین واسطه دهخدا، رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی طی حکمی سجاد انوشیروانی سرمربی تیم وزنه‌برداری کشورمان در بازی‌های المپیک برزیل را به عنوان سرمربی تیم وزنه‌برداری دانشجویان در یونیورسیاد سال 2017 منصوب کرد.

پس از انتخاب انوشیروانی به عنوان سرمربی تیم وزنه‌برداری دانشجویان وی در نشستی با مسئولین فدراسیون به بررسی وضعیت این رقابت‌ها، برنامه‌ریزی برای برپایی اردوها و مسابقات تدارکاتی پرداخت.

مقرر شد اولین اردوی انتخابی تیم وزنه‌برداری دانشجویان با همکاری فدراسیون وزنه‌برداری نیمه آذرماه سال جاری در تهران برگزار شود. قرار است از تمام منتخبین دانشگاه‌ها دعوت به عمل آمده و در صورت موفقیت در اردو و تست‌های رکوردگیری نفرات برتر به اردوهای تیم ملی دانشجویان دعوت خواهند شد. انوشیروانی دانشجوی دکتری تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز