خبرگزاری کار ایران

آخرین نتایج مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان

در پایان حرکت یکضرب رقابت دسته 77 کیلوگرم تقی آقازاده و احمد احمد نژاد وزنه برداران کشورمان با مهار وزنه 134 کیلوگرم به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و پنجم قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، چهارمین روز رقابت‌های وزنهبرداری قهرمانی نوجوانان جهان با حضور تقی آقازاده و احمد احمد نژاد نمایندگان دسته 77 کیلوگرم کشورمان به روی تخته همراه بود. هر دو وزنه بردار کشورمان در پایان حرکت یکضرب موفقیت چشم گیری نداشتند و با مهار وزنه 134 کیلوگرمی در جایگاه‌های چهارم و پنجم قرار گرفتند.

*احمد احمد نژاد در مرتبه نخست حرکت یکضرب با مهار وزنه 134 کیلوگرم کار خود را آغاز کرد ولی در مرتبه‌های دوم و سوم وزنه 139 کیلویی را نتوانست بالای سر ببرد تا در جایگاه چهارم بایستد.
 *تقی آقازاده برای اولین مرتبه وزنه 127 کیلویی را به راحتی بالای سر برد و در دومین مرتبه نیز وزنه 134 کیلوگرم را مهار کرد. وی در مرتبه سوم در مهار وزنه 138 کیلویی ناموفق بود تا در جایگاه پنجم قرار گیرد.

همچنین لوپز از کلمبیا بامهار وزنه 160 کیلوگرم، ضمن رکورد شکنی مدال طلای حرکت یکضرب را به خود اختصاص داد، مائروس از امریکا با 145 کیلوگرم به مدال نقره و لومانوف از قزاقستان با 145 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

گفتنی است؛ لوپز در حرکت یکضرب، چهار کیلوگرم رکورد شخصی‌اش در مسابقات قهرمانی2016 جوانان جهان (تفلیس گرجستان)  که به نام خود به ثبت رسانده بود را ارتقاء داد.

 

کد خبر : ۴۲۱۸۱۶