خبرگزاری کار ایران

تقویم سال ۹۵ فدراسیون کشتی تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۳۶۷۲۷۹

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: تقویم سال ۹۵ فدراسیون کشتی در جلسه امروز مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، نصرالله سجادی در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون کشتی اظهار داشت: مجمع فدراسیون کشتی امروز برگزار شد و همایش‌ها و سمینارهایی که داشتند را مورد بررسی قرار دادیم و هر چند تلاش داشتیم تا این مجمع در پایان سال 94 برگزار شود اما به مسابقات مختلف برخورد کرد و در نهایت این مجمع امروز برگزار شد.

وی افزود: گزارش عملکرد فدراسیون کشتی در جلسه امروز بررسی شد و گزارش حسابرسی رسمی در خصوص مسائل مالی قرائت شد. همچنین هیئت‌های کشتی نیز مواردی را بیان کردند و در نهایت تقویم سال 95 فدراسیون کشتی مورد تصویب قرار گرفت.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که چه موارد دیگری در جلسه امروز مورد بحث قرار گرفت، خاطر نشان کرد: بیشتر در خصوص کشتی صحبت شد و اینکه در سال المپیک فدراسیون کشتی خواستار حمایت بیشتر است و امیدواریم کشتی بتواند با توجه به این حمایت‌ها در بازی‌های المپیک نتایج خوبی به دست آورد تا این نتایج باعث خوشحالی مردم شود.

سجادی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا قرار است در مجمع فدراسیون زورخانه‌ای، کشتی پهلوانی از زیرمجموعه فدراسیون کشتی خارج شود یا خیر، گفت: با توجه به اینکه دستورالعمل اتحادیه جهانی کشتی این است که کشتی‌های سنتی زیر نظر فدراسیون‌های ملی باشد ما در گذشته کشتی پهلوانی را زیرمجموعه فدراسیون کشتی قرار دادیم و این موضوع صورتجلسه شده و در المپیک 2020 نیز کشتی فرنگی، کشتی آزاد و کشتی پهلوانی برگزار خواهد شد و ما باید برهمین اساس فعالیت داشته باشیم و کشتی پهلوانی نیز زیر نظر فدراسیون کشتی خواهد بود.

وی در خصوص اینکه آیا با توجه به دستور رئیس جمهور مبنی بر حمایت از ورزش‌های المپیکی این اقدام صورت گرفته یا خیر، عنوان کرد: رئیس جمهور حمایت ویژه از تمامی رشته‌ها را خواستند و دولت نیز بر همین اساس قصد حمایت دارد. این حمایت‌ها از ابتدای سال شروع شده و میزان بودجه‌ای که برای این موضوع اختصاص داده خواهد شد نیز پس از مصوب شدن اعلام می‌شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص انتقاد برخی از کشتی‌گیران در ارتباط با حواله‌هایی که به آنها داده شده اما تبدیل به سکه نشده است نیز تصریح کرد: حواله‌ها و پاداش‌ها را به زودی خواهند داد و مشکلی در این خصوص نیست و از هفته گذشته این موضوع در دستور کار قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز