خبرگزاری کار ایران

در حضور پررنگ مسئولین وزارتخانه ها

سوت مسابقات کارکنان دولت در سال 94 نواخته شد

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۷۱۶

سوت مسابقات کارکنان دولت سال 94 ساعت 9 صبح امروز(22 دی ماه) با بازی های فوتسال تیم دانشگاه علوم پزشکی تهران و کمیته امداد نواخته و این مسابقات به طور رسمی کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا و به نقل از پایگاه خبری هیات ورزشهای همگانی استان تهران، صبح روز گذشته مسابقات فوتسال کارکنان دولت سال 94 در سالن مجموعه ورزشی کمیته امداد امام خمینی  با حضور نماینده هیات ورزشهای همگانی استان تهران ،صادق ورمزیار بازیکن پیشکسوت  فوتبال کشورمان  و حضور پررنگ مسئولین سازمانها وسرپرستان تیم های شرکت کننده در روز نخست به طور رسمی کار خود را آغاز کرد.

 براساس قرعه کشی انجام شده مسابقه افتتاحیه فوتسال سال 94 را تیم های علوم پزشکی تهران و کمیته امداد (مرکز) برگزار کردند که  درانتها این تیم علوم پزشکی تهران بود که با نتیجه 4 بر صفر توانست تیم کمیته امداد را شکست دهد.

 در ادامه بازیهای روز نخست مسابقات تیم های فوتسال سازمانهای عمران مناطق و بهزیستی کشور به مصاف یکدیگر رفتند که درانتها تیم عمران و مناطق توانست با نتیجه 3 بر 2 تیم بهزیستی را شکست دهد.

 همچنین در دیگر بازی های روز نخست تیم سازمان فنی و حرفه ای با یک گل زده و 4 گل خورده از تیم سازمان ثبت اسناد کشور در این مسابقه شکست خورد.

تیم قوه قضایی توانست با 5 گل تیم اقتصاد و دارایی را شکست دهد و مسابقه بین سازمان توسعه و تجارت و وزارت دادگستری با نتیجه 4 بر 2 به نفع تیم سازمان توسعه و تجارت پایان یافت.

همچنین در انتهای هر مسابقه به با اخلاق ترین بازیکن هرتیم جوایزی اهدا شد.

ازحاشیه های روز نخست مسابقات فوتسال کارکنان دولت برگزار نشدن مسابقه سازمان توسعه و تجهیز  و شرکت منابع آب به دلیل حضور نیافتن تیم توسعه و تجهیز و همچنین حضور معاونین و مدیران کل وزارت اقتصاد و دارایی در مسابقات بود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز