خبرگزاری کار ایران

باید از یانکی‌ها ۳ امتیاز بگیریم

محمودی:امیدوارم آمریکایی‌ها بی‌خواب شوند!/ حریف اصلی ما لهستان است

asdasd
کد خبر : ۲۸۴۶۱۵

امتیازآورترین بازیکن تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی امسال، لهستان را حریف اصلی ما می‌داند.

 ایلنا- تیم ملی والیبال ایران بعد از بازی در 5 کشور و دوری 40 روزه از وطن نخستین بازی خانگی اش جمعه شب برابر آمریکا برگزار می‌کند. شهرام محمودی پشت خط زن و امتیازآورترین بازیکن تیم ملی والیبال ایران درباره این موضوع و سایر اتفاقات تیم ملی با ورزش 3 صحبت کرد که بخش‌هایی از این مصاحبه را می‌خوانید.

 

بعد از یک سال در ایران بازی می‌کنید. ارزیابی‌تان از این بازی چیست؟

بازی روز جمعه برای هر دو تیم سخت است و شرایط خاص خودش را دارد. ما یک سال است در آزادی بازی نکردیم و مدت ها خارج از ایران بازی کردیم و با این اوصاف این بازی زیاد هم خانگی نیست اما نقطه قوت و تمایز ما نسبت به آمریکا تماشاگران هستند. تماشاگران ایرانی همیشه کار را برای حریفان سخت کردند و آمریکا هم از این قائده مستثنا نیست.

آیا سفرهای پی‌درپی روی کیفیت بازیکنان تاثیر گذاشته است؟

سفر بسیار سخت است آن هم از آمریکا به ایران یا بر عکس. ساعت خواب به شدت عوض می شود و این موضوع تمام بازیکنان را در لس آنجلس آزار داد. نزدیک عصر خوابمان می گرفت اما باید بیدار می ماندیم و وقتی هم که می خوابیدیم چهار صبح بیدار می شدیم و بقیه روز را کسل سپری می کردیم. این مشکلات فشار زیادی روی بازیکنان آورده بود و امیدوارم آمریکایی ها هم دچار این مسائل شوند که اگر این اتفاق بیفتد کار آنها سخت خواهد شد.

ما 2 شکست برابر آمریکا داشتیم. آیا شناخت کافی از این تیم به دست آورده‌اید؟

بازی روز برگشت ما مقابل آمریکا قطعا با اولین دیدار ما با آنها بسیار فرق خواهد داشت. آنها تیمی قدرتمند هستند که تمام دنیا برای بازی کردن مقابل آنها مشکل دارند و آن قدر با برنامه بازی می کنند که واقعا در بازی پیدا کردن راه حل مقابل آن ها سخت می شود. قطعا ما با شناخت بیشتر بازی برگشت را انجام می دهیم و ما باید بهتر شویم و اشتباهات بازی رفت را تکرار نکنیم. کیفیت بازی آمریکا همان است و نباید انتظار تغییر داشته باشیم و موضوع مهم این است که ما باید بهتر شویم و قطعا این طور هم خواهد شد.

 

به نظر شما می‌توانیم آمریکا را هم مانند روسیه شکست دهیم؟

قطعا ما می خواهیم بیشترین امتیازات را از رقبا بگیریم و هر چه قدر بیشتر ببریم کارمان برای صعود هموارتر می شود اما باید واقع گرا هم باشیم. به نظر من ما اگر 3 امتیاز از آمریکا بگیریم خوب کار کردیم و بازی اصلی را باید مقابل لهستان انجام دهیم. در بازی خانگی مقابل لهستان ما باید حداکثر امتیاز را بگیریم و در این صورت می توانیم به جایگاه دوم صعود کنیم. به نظر من روسیه از جدول خارج شده است و صعود آمریکا قطعی است و اصلی ترین حریف ما لهستان محسوب می شود که باید در بازی رو در روی مقابل آنها پیروزی قاطع به دست بیاوریم.

 

نقاط قوت آمریکا را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

این که را می گویند آمریکایی ها بهترین تیم حمله ای هستند، قبول ندارم و اگر توپ ما به خوبی در اختیار پاسور قرار بگیرد بچه های ما از خیلی ها در حمله بهتر هستند اما سیستم دفاع و توپگیری آمریکا فوق العاده است. آنها تیم‌ها را خوب‌ آنالیز می کنند و خیلی سخت می شود از آن‌ها متیاز گرفت. خیلی خوب و سیستماتیک هستند و نقط قوت بسیاری دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز