خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر ورزش؛

نخستین نشست شورای هماهنگی نمایندگان‌ایران در مجامع بین‌المللی ورزش برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۳۷۹

در این نشست جایگاه شورای هماهنگی نمایندگان‌ایران در مجامع بین‌المللی ورزش و ماموریت اعضای این شورا مورد بررسی قرار می‌گیرد.

با حضور وزیر ورزش و جوانان اولین نشست‌شورای‌هماهنگی نمایندگان‌ایران در مجامع بین‌المللی ورزش عصر امروز در محل ساختمان شماره یک وزارتخانه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در این نشست جایگاه شورای هماهنگی نمایندگان‌ایران در مجامع بین‌المللی ورزش و ماموریت اعضای این شورا مورد بررسی قرار می‌گیرد.

افزایش توان مالی و ارتقای جایگاه نمایندگی‌ایران و جامعه ورزش کشور در مجامع بین‌المللی ورزشی، بهره‌مندی شورا از خرد جمعی، همکاری، مشارکت و ظرفیت‌های فکری کلیه مجامع ورزشی کشور و سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط، دستیابی و تصاحب حداکثری کرسی‌های بین‌المللی ورزشی، حفاظت از حقوق و منافع ملی کشور در مجامع بین‌المللی ورزشی و کمک به ارتقای جایگاه دیپلماسی عمومی و دستیابی کشور در جهان از طریق استفاده بهینه و هدفمند از ظرفیت ورزش کشور از جمله اهداف فعالیت شورای هماهنگی نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین‌المللی ورزش است.

محمود گودرزی به عنوان رئیس، صادقی به عنوان دبیر شورا و سجادی، خسروی‌وفا، رباب شهریان، بهرام افشارزاده، داورزنی، پولادگر، امیررضا خادم، محمود مشحون به عنوان اعضای شورای هماهنگی نمایندگان ایران در مجامع بین‌المللی ورزش حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز