خبرگزاری کار ایران

دبیرسازمان والیبال ساحلی خبرداد‎؛

کیش میزبان مرحله چهارم و پنجم لیگ ساحلی / تقدیر از پرویز فرخی در پایان مرحله پنجم

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۳۱۳

مرحله چهارم از ۱۰ تا ۱۲ و مرحله پنجم از ۱۵ تا ۱۷ اسفندماه در جزیره کیش برگزار خواهد شد تا در نهایت قهرمان قهرمانان نیز معرفی شود.

دبیر سازمان والیبال ساحلی از برگزاری مراحل چهارم و پنجم لیگ ساحلی در جزیره کیش خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کسری غفوری درباره برگزاری لیگ والیبال ساحلی ایران گفت: مراحل اول تا سوم این رقابت ها به ترتیب در جزیره کیش، بندرعباس و جزیره قشم برگزار شد که تیم های توسعه و تعاون گنبد، دانشگاه آزاد یک و شرکت قطعات فرنتک یک به قهرمانی دست یافتند. دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال در باره برگزاری دو مرحله دیگر این رقابت ها گفت: مراحل چهارم و پنجم لیگ ساحلی نیز همانند مراحل دوم و سوم در دوره زمانی نزدیک به هم، به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود.

غفوری افزود: مرحله چهارم از ۱۰ تا ۱۲ و مرحله پنجم از ۱۵ تا ۱۷ اسفندماه در جزیره کیش برگزار خواهد شد تا در نهایت قهرمان قهرمانان نیز معرفی شود.

وی با تاکید بر حساسیت این دو مرحله برای انتخاب قهرمان قهرمانان گفت: تیمی که موفق به کسب قهرمانی بیشتری در پنج مرحله نخستین دوره لیگ ساحلی شود، به عنوان قهرمان قهرمانان معرفی می‌شود. این جام تا لیگ ساحلی سال آینده در اختیار این تیم خواهد ماند و اگر تیمی برای سه سال متوالی این عنوان را کسب کند، برای همیشه این جام را در اختیار خواهد داشت.

دبیر سازمان والیبال ساحلی اضافه کرد: تقدیر از ملی پوش سابق والیبال ساحلی از دیگر برنامه های مرحله پنجم و پایانی لیگ ساحلی امسال است و در پایان پنجمین مرحله لیگ ساحلی از پرویز فرخی، ملی‌پوس پیشین والیبال ساحلی ایران هم تقدیر می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز