خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرعامل کیش؛

مراسم تقدیر از قهرمانان و ورزشکاران کیش برگزار شد

کد خبر : ۲۵۵۱۵۹

در این مراسم که روز سه‌شنبه در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد، از بیش از ۲۰۰ تن از قهرمانان، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی جزیره کیش تجلیل شد.

مراسم تقدیر از قهرمانان، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی جزیره کیش با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه‌آزاد کیش، در این مراسم که روز سه‌شنبه در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد، از بیش از ۲۰۰ تن از قهرمانان، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی جزیره‌کیش تجلیل شد.

معاون ورزش و آموزش شرکت توسعه و سرمایه‌گذاری کیش طی سخنانی در این مراسم گفت: کیش امروز به نقطه عطف ورزش کشور در دو بعد ورزش همگانی و قهرمانی تبدیل شده و جایگاه ویژه ای در ورزش کشور را به خود اختصاص داده است.

حسین جلالی افزود: در سال گذشته بسیاری از امکانات ورزشی کیش از جمله پلاژ آقایان و بانوان، استخر المپیک و زمین‌های فوتبال بازسازی و مرمت اساسی شده است.

وی به حضور شایسته ورزشکاران کیش در مسابقات ملی و بین المللی اشاره کرد و تاکید کرد: حمایت مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و اعضای هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه و سرمایه گذاری کیش در رشد ورزش قهرمانی قابل تقدیر است.

در این مراسم مدیرعامل، مشاور عالی مدیرعامل و معاونین سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مسئولین منطقه‌آزاد کیش حضور داشتند.

بیش از ۶ هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در بیش از ۳۰ رشته ورزشی در کیش فعالیت می‌کنند که حاصل تلاش‌های آنها در سال گذشته ۶۵ مدال طلا، ۶۴ مدال نقره و ۵۶ مدال برنز از رقابت‌های ملی و بین‌المللی برای ورزش جزیره بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز