خبرگزاری کار ایران

یک نماینده مجلس تاکید کرد:

مزایده سرخابی بدون هرگونه شبهه‌ای برگزار شود / پرهیز از دخالت وزارت‌ورزش در واگذاری‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۰۰۹

وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی در امر واگذاری پرسپولیس و استقلال باید به گونه ای رفتار کنند که روند مزایده به دور از هرگونه شک و شبهه ای برگزار شود.

عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی در امر واگذاری پرسپولیس و استقلال باید به گونه‌ای رفتار کنند که روند مزایده به دور از هرگونه شک و شبهه ای برگزار شود.

به گزارش ایلنا، حسین گروسی ضمن بیان این مطلب، با تأکید بر اینکه باید واگذاری باشگاه های پرسپولیس و استقلال به کسانی صورت گیرد که اهلیت داشته باشند، گفت: تنها قیمت واگذاری مهم نیست موضوع این است که افرادی که مدیریت این دو باشگاه را به دست می گیرند باید بتوانند فعالیت گسترده ای را در سراسر کشور آغاز کنند.

نماینده مردم شهریار، شهرقدس و ملارد در مجلس در ادامه تأکید کرد: مدیریت جدید باید بتواند در جهت شناسایی استعدادهای ورزشی بکوشد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه متقاضیان خرید سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال باید حائز شرایط لازم باشند، عنوان کرد: لازم است طبق شرایط معین افراد اقدام به خرید سرخآبی‌ها کنند و بنابر نظارتی که صورت می گیرد در یک بازه زمانی سه یا چهار ساله مشخص کنند که قرار است چه فعالیت هایی داشته باشند.

گروسی ادامه داد: علیرغم اینکه مالکان جدید اختیار دو باشگاه را دارند اما باید تلاش در احیای آن داشته باشند، نه اینکه شرایط آنها را بدتر کنند چراکه در نهایت هر کدام از این باشگاه‌ها دارای طرفداران میلیونی هستند که نباید با احساسات‌شان بازی شود.

وی در گفت‌وگو با خانه‌ملت افزود: باید شرایطی برای خریداران گذاشته شود که در مقطعی که خصوصی شدند شاهد رشد عملکرد آنها باشیم همچنین دولت باید بعد از واگذاری در صورت نیاز از طریق اعطای وام کم بهره یا بدون‌بهره باشگاه‌ها را حمایت کند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس در پایان خاطرنشان کرد: موضوع مورد اهمیت دیگر این است که وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی در امر واگذاری پرسپولیس و استقلال باید به گونه‌ای رفتار کنند که روند مزایده به دور از هرگونه شک و شبهه‌ای برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز