خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های‌جهانی توسعه‌واترپلو - تهران؛

نامزدهای قاره‌اروپا برای حضور در تهران معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۶۸۹

از قاره اروپا تیم‌های اتریش، ایرلند، مالت، آذربایجان و انگلستان برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کردند که باید از بین آنها نام دو تیم برای شرکت در مسابقات تهران انتخاب شود.

پس از اعلام کاندیداتوری ۶ کشور آسیایی، نمایندگان ۵ کشور اروپایی هم برای حضور در پنجمین دوره رقابت‌های توسعه جهانی واترپلو در تهران اعلام آمادگی کردند.

به گزارش ایلنا، پس از اعلام میزبانی تهران در مسابقات توسعه جهانی واترپلو ۲۰۱۵ و اعلام آمادگی ۶ کشور آسیایی برای شرکت در این رقابت‌ها، ۵ کشور اروپایی هم آمادگی خود را برای حضور در این مسابقات اعلام کردند.

از قاره‌اروپا تیم‌های اتریش، ایرلند، مالت، آذربایجان و انگلستان برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کردند. کمیته فنی واترپلو فدراسیون جهانی و فدراسیون شنای اروپا(LEN) باید نسبت به اعلام نام دو تیم از بین کشورهای ذکر شده اقدام کنند.

این در حالی است که پیش از این تیم‌های کره‌جنوبی، سنگاپور، هنگ‌کنگ، سریلانکا، کویت و ایران از قاره‌آسیا آمادگی خود را برای شرکت در این مسابقات اعلام کرده‌ بودند. در مسابقات جهانی توسعه واترپلوی‌فینا، ۱۲ تیم از ۴ قاره جهان شرکت می‌کنند. قاره‌های اروپا و آفریقا ۲ نماینده و قاره‌های آسیا و آمریکا ۴ نماینده در این مسابقات خواهند داشت.

این رقابت ها از تاریخ سوم تا دهم خرداد ماه سال ۹۴ به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز