خبرگزاری کار ایران

با بازیکنان خارجی لیگ پویاتر می‌شود؛

شهیدی‌پور: بدون شکست قهرمان شدیم / کیفیت و کمیت لیگ واترپلو باید بالا برود

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۳۳۱

ما نماینده ایران در آسیا خواهیم بود. بعد از صحبت با مسئولین باشگاه دانشگاه آزاد برنامه های مدنظرمان را اجرا خواهیم کرد. جذب بازیکن خارجی هم در برنامه کاری ما است.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد بعد از قهرمانی در مسابقات لیگ برتر واترپلو گفت: تجربه و تمرین مستمر موثرترین عامل موفقیت تیم ما بود و توانستیم در لیگ امسال تمام تیم ها را شکست دهیم.

به گزارش ایلنا، علیرضا شهیدی پور سرمربی تیم واترپلوی دانشگاه آزاد بعد از قهرمانی در مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: ما طبق پیش بینی که داشتیم با تمرینات منظم و برنامه ریزی خاصی وارد مسابقات لیگ برتر واترپلو شدیم. از ابتدای فصل با هدف قهرمانی وارد مسابقات شدیم و در پایان توانستیم با قهرمانی، سربلند لیگ را به اتمام برسانیم.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد عنوان کرد: تیم فولاد ماهان اصفهان، تیم باتجربه و خیلی خوبی بود. در ابتدای بازی دو گل عقب افتادیم ولی خوشبختانه با تغییر تاکتیک، صحبت با بازیکنان و کنترل بازیکنان تاثیرگذار فولاد مبارکه، گل های عقب افتاده را جبران کردیم و جلو افتادیم. بازیکنان دانشگاه آزاد چون از آمادگی بدنی خوبی برخوردار بودند تا پایان بازی عملکرد خیلی خوبی داشتند. می توان گفت که تجربه و تمرین مستمر موثرترین عامل بود.

علیرضا شهیدی پور درباره سطح مسابقات امسال لیگ برتر واترپلو بیان کرد: با توجه به اینکه اکثر بازیکنان تیم ملی در همه تیم‌ها تقسیم شده بودند، سطح تمام مسابقات بالا بود. اگر بازیکنان خارجی هم به لیگ برتر واترپلو وارد شوند، لیگ پویاتری خواهیم داشت.

وی درباره حضور در جام باشگاه های آسیا خاطر نشان کرد: ما نماینده ایران در آسیا خواهیم بود. بعد از صحبت با مسئولین باشگاه دانشگاه آزاد و مشخص شدن میزبان مسابقات واترپلو جام باشگاه های آسیا برنامه های مدنظرمان را اجرا خواهیم کرد. جذب بازیکن خارجی هم در برنامه کاری ما است.

شهیدی پور درباره سطح داوری مسابقات امسال لیگ برتر واترپلو تصریح کرد: همان طور که واترپلو ایران در حال پیشرفت است، سطح داوری مسابقات هم بهبود پیدا می کند. در فینال هم از دو داور بین المللی استفاده شد. در کل کیفیت داوری نسبت به سال های قبل خیلی بهتر شده بود.

وی در پایان گفت: امیدوارم در فصل آینده، باشگاه های کشورمان از واترپلو حمایت بیشتری کنند تا کمیت و کیفیت واترپلو ایران بالا برود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز