خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های تیم ملی تدوین شد؛

نظارت کواچ بر تیم ملی ب و زیر ۲۳ سال با هدف یکسان‌سازی

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۲۰۳

نظارت کلی بر کار ۳ تیم به سرمربی تیم ملی واگذار شد تا تمرینات و سیستم آماده سازی این تیم ها به صورت یکسان برگزار شود.

نخستین نشست تدوین برنامه های تیم های ملی مردان در سال ۱۳۹۴ ظهر امروز در دفتر رئیس فدراسیون برگزار شد.

به گزارش ایلنا، این نشست از ساعت ۱۱ تا ۱۳ امروز(شنبه) با حضور محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون، محمود افشاردوست دبیرکل و امیر خوش خبر و اسلوبودان کواچ سرپرست و سرمربی تیم ملی در دفتر رییس فدراسیون والیبال برگزار شد.

امیر خوش‌خبر در این خصوص اظهار کرد: یکی از مباحثمطرح شده در این نشست یکسان سازی تمرینات تیم های ملی الف، ب و زیر ۲۳ سال کشور بود زیرا دو تیم ملی ب و زیر ۲۳ سال پشتیبان اصلی تیم ملی خواهند بود. به همین دلیل نظارت کلی بر کار این سه تیم به سرمربی تیم ملی واگذار شد تا تمرینات و سیستم آماده سازی این تیم ها به صورت یکسان برگزار شود.

وی افزود: بنابراین زمانی که تیم ملی الف راهی مسابقات پیش‌رو می‌شود دستیاران کواچ بر تمرینات تیم های ملی ب و زیر ۲۳ سال نظارت خواهند داشت و اگر تیم ملی زیر ۲۳ سال نیز در مسابقات قهرمانی آسیا باشد، تمرین تیم ملی ب در تهران پیگیری خواهد شد.

خوش‌خبر درباره برنامه‌ریزی درباره حضور در المپیک ۲۰۱۶ گفت: صعود به بازی‌های المپیک از دیگر مباحثمطرح شده در این نشست بود. با توجه به اینکه تا کنون فدراسیون جهانی والیبال درباره تغییر فرمول صعود تیم‌های آسیایی به المپیک بخشنامه جدیدی صادر نکرده، پس باید فعلا بر اساس فرمول از پیش اعلام شده برنامه‌ریزی کنیم. بر این اساس دو تیم برتر جام جهانی والیبال که شهریورماه به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود، به المپیک صعود خواهند کرد. کسب مقام‌های اول و دوم این رقابت‌ها در اهداف تیم ملی والیبال ایران قرار گرفت اما با توجه به اینکه سطح مسابقات بسیار بالا خواهد بود، برای صعود از روش‌های دیگر نیز برنامه‌ریزی خواهد شد.

سرپرست تیم ملی افزود: یکی دیگر از روش‌های صعود به المپیک برای تیم‌های آسیایی، مسابقات سال آینده ژاپن است که قهرمان و تیم برتر آسیا به المپیک صعود خواهند کرد.

موضوع دستیاران اسلوبودان کواچ در تیم‌های ملی الف و ب از دیگر مباحثنشست امروز بود هر یک از اعضا نظرات خود را ارائه کردند و قرار شد در نشست بعدی که روز دوشنبه برگزار می‌شود، در باره این موضوع به جمع بندی نهایی برسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز