خبرگزاری کار ایران

یک ماه خارج از مسابقات بودیم؛

صاحبیان: مهرام با تجربه بالا موفق شد ما را شکست دهد / صنایع‌ماهشهر را برای سومین بار می‌بریم

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۹۴۰

تیم ثامن یک ماه خارج از مسابقات بود و تمرینات بدنسازی و کارهای تاکتیکی انجام دادیم تا ضمن حفظ آمادگی بتوانیم بازی‌های قابل‌قبولی را در لیگ حرفه‌ای داشته باشیم.

سرمربی تیم بسکتبال ثامن‌مشهد تاکید کرد که شکست شاگردانش مقابل مهرام تهران به دلیل تجربه بالای بازیکنان حریف و کم تجربگی بازیکنان مشهدی رقم خورد.

به گزارش ایلنا، مهدی صاحبیان که تیمش در نخستین دیدار لیگ حرفه‌ای بسکتبال روز گذشته برابر مهرام شکست خورد، با بیان اینکه بازیکنان ما مغلوب تجربه بالای بازیکنان مهرام شدند، گفت: روز گذشته بازی سختی را مقابل تیم مهرام تهران داشتیم که پس از قهرمانی در لیگ ملی از روحیه بالایی برخوردار بودند.

وی افزود: تیم ثامن یک ماه خارج از مسابقات بود و تمرینات بدنسازی و کارهای تاکتیکی انجام دادیم تا ضمن حفظ آمادگی بتوانیم بازی‌های قابل‌قبولی را در لیگ حرفه‌ای داشته باشیم. کوارتر اول بازی را خیلی بد شروع کردیم و با نتیجه ۲۰ بر ۱۰ مغلوب شدیم و در مجموع ۸۹ بر ۶۸ نتیجه را واگذار کردیم.

صاحبیان با اشاره به جذب یک بازیکن جدید از لیتوانی در پست ۵ خاطرنشان کرد: این بازیکن هنوز با تیم هماهنگ نشده اما روز گذشته با ۲۵ امتیاز، ۹ ریباند و ۶ توپ‌ربایی عملکرد خوبی از خود نشان داد و امیدواریم در هفته‌های آینده نقاط ضعف تیم در پست ۵ برطرف شود.

سرمربی ثامن‌مشهد در ادامه گفت: صالح فروتن یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم به علت مصدومیت نمی‌تواند در لیگ حرفه‌ای به ما کمک کند و امیدواریم بازیکن‌های جایگزین بتوانند پست فروتن را به خوبی پوشش دهند. در نخستین دوره لیگ‌ملی تیم‌های شرکت‌کننده می‌بایست تنها با بازیکنان داخلی در رقابت‌ها شرکت می‌کردند ولی در لیگ حرفه‌ای هر یک از تیم‌ها قادرند دو بازیکن خارجی نیز در ترکیب خود داشته باشند.

وی در تشریح شرایط فعلی تیم ثامن پیش از بازی با صنایع ماهشهر گفت: یکی از حساس‌ترین بازی‌ها را مقابل این تیم داریم و با توجه به ۲ برد ارزشمند در لیگ‌ملی به دنبال سومین پیروزی مقابل این تیم هستیم.

صاحبیان خاطرنشان کرد: خوشبختانه تیم در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد و تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم تا بتوانیم شاهد یک بازی هجومی از تیم ثامن باشیم. فیلم بازی‌های لیگ‌ملی صنایع‌ماهشهر را آنالیز کردیم و روی نقاط قوت و ضعف این تیم کار کردیم و در دیدار با تیم ثامن ۲ بازیکن خارجی به این تیم اضافه خواهند شد که اولین تجربه آنها در این تیم خواهد بود.

سرمربی ثامن‌مشهد آنتونی رافا از ایتالیا در گارد رأس و ایوان دیکوویچ صربستانی را ۲ بازیکن جدید و تاثیرگذار تیم صنایع‌ماهشهر اعلام کرد.

در فصل‌جاری لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور تیم‌های ثامن‌مشهد، مهرام، پتروشیمی، دانشگاه آزاد، هفت‌الماس قزوین، نفت‌آبادان، پمینا اصفهان، شهرداری‌گرگان و صنایع‌ماهشهر حضور دارند که تا قبل از پایان سال دور رفت و تا اردیبهشت‌ماه سال ۹۴ دور برگشت رقابت‌های این لیگ به پایان خواهد رسید و ۸ تیم به مرحله پلیآف صعود خواهند کرد و تا نیمه اول خردادماه برای تعیین قهرمان لیگ حرفهای با هم به رقابت می‌پردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز