خبرگزاری کار ایران

خوش‌خبر خبر داد:

اسلوبودان کواچ دوشنبه در تهران / برنامه‌های تیم ملی نهایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۷۴۵

سرمربی تیم ملی والیبال روز پنج شنبه ۲۱ بهمن‌ماه ویزای خود را گرفته و یکشنبه راهی ایران خواهد شد که بامداد دوشنبه از طریق فرودگاه امام خمینی وارد تهران می‌شود.

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: اسلوبودان کواچ بامداد روز دوشنبه ۲۷ بهمن ماه وارد تهران می‌شود.

به گزارش ایلنا، امیر خوش‌خبر افزود: سرمربی تیم ملی والیبال روز پنج شنبه ۲۱ بهمن‌ماه ویزای خود را گرفته و یکشنبه راهی ایران خواهد شد که بامداد دوشنبه از طریق فرودگاه امام خمینی وارد تهران می‌شود.

سرپرست تیم ملی والیبال در باره برنامه کواچ در ایران گفت: نهایی‌کردن برنامه‌های تیم ملی والیبال در سال ۹۴ در نشستی با حضور مسئولین فدراسیون والیبال از مهمترین برنامه‌های کواچ در این سفر است. این برنامه‌ها شامل زمان تشکیل تیم ملی والیبال الف و ب، کادر فنی این تیم‌ها، نفرات دعوت شده به این تیم‌ها و بازی‌های تدارکاتی و اروهای برون‌مرزی مورد نیاز خواهد بود.

وی تصریح کرد: حضور در دیدارهای مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال از دیگر برنامه‌های سرمربی تیم ملی والیبال در مدت حضور در ایران است. کواچ فیلم بیشتر مسابقات دور مقدماتی را دیده و با حضور در مرحله پلی‌آف شناختش نسبت به بازیکنان بیشتر خواهد شد.

سرپرست تیم ملی والیبال در باره مدت حضور کواچ در تهران گفت: هنوز ایمیل بلیت وی به دست ما نرسیده که مدت حضور او را بدانیم اما در نظر داریم تا پایان لیگ برتر والیبال از حضور او در ایران بهره‌مند شویم.

تیم ملی والیبال ایران در سال آینده ۳ رویداد مهم پیش‌رو دارد که در سفر سرمربی تیم ملی والیبال به ایران برای حضور شایسته در آنها برنامه‌ریزی نهایی خواهد شد.

لیگ جهانی والیبال سال ۲۰۱۵، مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در تهران و جام‌جهانی والیبال در ژاپن ۳ رویداد مهم سال ۹۴ تیم ملی والیبال ایران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز