خبرگزاری کار ایران

هفته چهاردم لیگ برتر والیبال؛

شهرداری جواز صدرنشینی پیکان را امضاء کرد / فلامینگو‌ها بر بام گروه دوم نشستند

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۶۵۰

در این دیدارها تیم‌های پیکان تهران، تعاون گنبد، آ‌لومینیوم المهدی، جواهری گنبد، شهرداری ارومیه و مهرپارس فارس حریفان خود را شکست دادند.

تیم والیبال پیکان و شهرداری ارومیه در پایان رقابت‌های گروهی لیگ برتر والیبال با صدرنشینی در گروه‌های اول و دوم به پلی آف رفتند.

به گزارش خبرنگار، پرونده مرحله گروهی لیگ برتر امروز با برگزاری دیدارهای هفته چهاردهم بسته شد. در این دیدارها تیم‌های پیکان تهران، تعاون گنبد، آ‌لومینیوم المهدی، جواهری گنبد، شهرداری ارومیه و مهرپارس فارس حریفان خود را شکست دادند.
از ساعت ۱۵ امروز در خانه والیبال، تیم‌های پیکان تهران و شهرداری زاهدان به مصاف هم رفتند کهشاگردان پیمان اکبری گیم‌های نخست، دوم و چهارم این دیدار را با نتایج ۲۵ بر ۲۱،۲۷ بر ۲۷ و ۲۵ بر ۱۳ به سود خود تمام کردند و گیم سوم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به حریف واگذار کردند. پیکان با این پیروزی ۳۱ امتیازی شد و به عنوان تیم نخست گروه اول به پلی‌آف رفت.

در دیگر بازی گروه نخست تیم‌های جواهری گنبد و میزان خراسان در گنبد به مصاف هم رفتند که جواهری در پایان یک بازی سخت به برتری ۳ بر ۲ رسید. شاگردان محمد دوجی گیم‌های نخست، سوم و پنجم را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۲،۲۶ بر ۲۴ و ۱۵ بر ۱۰ به برتری رسیدند و میزان هم گیم‌های دوم و چهارم را با نتایج ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۱ به سود خود تمام کردند. میزان خراسان با این شکست ۲۷ امتیازی شد و در رتبه دوم گروه نخست قرار گرفت. میزان هم با این پیروزی و کسب ۲۰ امتیاز در این گروه چهارم شد و به پلی‌آف رسید.

تعاون، دیگر تیم گنبدی هم در تبریز دست به کار بزرگی زد و با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل شهرداری تبریز به برتری رسید. شاگردان عظیم جزیده گیم نخست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به میزبان واگذار کردند اما در گیم‌های دوم و سوم به ترتیب با نتایج ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسیدند. شهرداری گیم چهارم را با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود خود تمام کرد تا بازی را به گیم پنجم بکشاند اما در این گیم تعاون با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ به برتری رسید تا برنده این دیدار لقب بگیرد. شهرداری علی‌رغم این شکست با ۲۳ امتیاز در رده سوم گروه نخست قرار گرفت و به پلی‌آف رفت و تعاون هم با این برد ۱۰ امتیازی شد و کار خود را با رتبه پنجمی این گروه به پایان رساند.

از گروه دوم لیگ برتر والیبال هم از ساعت ۱۶ مهرپارس قعرنشین که تا هفته پایانی موفق به کسب امتیاز نشده بود در شیراز به مصاف نوین کشاورز تهران رفت و در ۳ گیم پیاپی با نتایج ۲۵ بر ۱۹،۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۲ این تیم را شکست داد. شاگردان حمید هادی‌زاده با این پیروزی ۳ امتیازی شدند و در قعر جدول گروه دوم باقی ماندند. نوین کشاورز هم که نتیجه این دیدار تاثیری در سرنوشت‌اش نداشت با ۲۰ امتیاز در جایگاه سوم گروه دوم قرار گرفت و به پلی‌آف رفت.

وزارت دفاع هم از ساعت ۱۷ در خانه والیبال به مصاف شهرداری ارومیه رفت که این دیدار هم با برتری ۳ بر صفر شاگردان جهانگیر سیدعباسی به پایان رسید. شهرداری‌چی‌ها با نتایج ۲۵ بر ۲۲،۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ در ۳ گیم متوالی میزبان خود را شکست دادند تا با عنوان نخست گروه دوم به پلی‌آف بروند.

در حساس‌ترین دیدار گروه دوم، تیم‌های آلومینیوم المهدی و سایپا در سالن فجر بندرعباس به مصاف هم رفتند. ‌ آلومنیوم برای صعود به پلی‌آف احتیاج به ۳ امتیاز این دیدار داشت اما در نهایت با کسب برتری ۳ بر ۲ تنها ۲ امتیاز از این دیدار گرفت و یک امتیاز هم به سایپا داد تا کرجی‌ها با این تک امتیاز ۱۴ امتیازی شوند و بالاتر از ‌آلومینیوم المهدی ۱۳ امتیازی در رتبه چهارم گروه دوم قرار بگیرند. شاگردان ناصر شهنازی ابتدا در دو گیم متوالی با نتایج ۲۵ بر ۲۲ و ۲۷ بر ۲۵ بازنده شدند اما در ادامه گیم‌های سوم و چهارم را با نتایج ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ به سود خود تمام کردند. آلومینیوم در گیم پنجم هم با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ به برتری دست یافت تا در مجموع ۳ بر ۲ پیروز میدان باشد اما این سایپایی‌ها بودند که با تک امتیاز این دیدار به پلی‌آف راه یافتند.

دیدارهای رفت مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال، چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه آغاز می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز