خبرگزاری کار ایران

حمایت های ما او را موفق کرد؛

ناطق نوری: روزبهانی کم لطفی می کند / از جیب خودم به احسان پاداش دادم

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۲۳۰

در هنگام ورود به ایران و پای پلکان هواپیما چک ۱۰ میلیون تومانی او را دادم. خوب است بدانید این پول را از جیب خودم دادم. شما بروید ببینید کدام یک از روسای فدراسیون‌ها به ورزشکاران المپیکی‌شان پاداش داده‌اند؟

رئیس فدراسیون بوکس گفت: اگر حمایت‌های ما نبود، احسان روزبهانی چطور می‌توانست در مسابقات لیگ نیمه حرفه‌ای جهان شرکت کند و جایزه ۵۰ هزار دلاری آن را به دست آورد؟

به گزارش خبرنگار ایلنا، احسان روزبهانی بوکسور وزن ۸۱ - کیلوگرم تیم ملی بوکس که اخیرا مقام قهرمانی لیگ نیمه حرفه‌ای جهان را به دست آورد و موفق به اخذ سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو برزیل شد، در گفت‌وگویی، از بی‌توجهی مسئولان فدراسیون انتقاد و اعلام کرد هیچ‌یک از مسئولان فدراسیون در زمان مصدومیتش از وی عیادت نکردند.

احمد ناطق‌نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره اظهارات اخیر روزبهانی تصریح کرد: اولا اینکه دبیر فدراسیون پیگیر وضعیت روزبهانی بود. ثانیا، خود من مدتی است از ناحیه دیسک‌کمر مشکل دارم و خودم هم بیمار بودم. با این حال، وضعیت روزبهانی را پیگیری می‌کردم.

وی با بیان اینکه روزبهانی با این صحبت‌ها کم لطفی کرده، افزود: اگر پیگیری‌های فدراسیون و حمایت‌های ما از احسان نبود، آیا او اصلا می‌توانست در مسابقات لیگ نیمه حرفه‌ای دنیا شرکت کند و جایزه ۵۰ هزار دلاری این رقابت‌ها را به دست آورد؟

رئیس فدراسیون بوکس ادامه داد: قبل از المپیک ۲۰۰۸ لندن، گفته بودم هر بوکسوری سهمیه بگیرد، ۱۰ میلیون تومان پاداش خواهد گرفت. بعد از اینکه روزبهانی موفق به اخذ سهمیه شد، در هنگام ورود به ایران و پای پلکان هواپیما چک ۱۰ میلیون تومانی او را دادم. خوب است بدانید این پول را از جیب خودم دادم. شما بروید ببینید کدام یک از روسای فدراسیون‌ها به ورزشکاران المپیکی خود پاداش داده‌اند؟

ناطق نوری در پایان، با اشاره به اینکه سال‌هاست بودجه فدراسیون تغییری نکرده، اظهار داشت: چند سال است بودجه فدراسیون از ۸۰۰ میلیون بالاتر نرفته، تازه همه این مبلغ را هم به ما نمی‌دهند. با این شرایط، ما روزبهانی را به مسابقات بلغارستان اعزام کردیم تا او نهایتا جایزه ۵۰ هزار دلاری این رقابت‌ها را از آن خود کند. اما او با صحبت‌های خود کم لطفی می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز