خبرگزاری کار ایران

وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد؛

مسجد صاحب الزمان، میعادگاه جامعه ورزش در راهپیمایی ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۹۱۱

حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن نماد مقاومت و ایستادگی فرهنگ غنی ایرانی در برابر زیاده خواهی‌های استکبار و شکست توطئه های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جامعه ورزش نیز در کنار تمامی اقشار جامعه در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند.

به گزارش ایلنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در پیامی اعلام کرد، جامعه ورزش و جوانان پرشورتر از سال‌های گذشته همراه با دیگر اقشار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن که نماد مقاومت و استقامت مردم ایران است، شرکت خواهد کرد.

در متن این پیام آمده است:

اکنون که با تدبیر مدبرانه مقام معظم رهبری(حفظ الله) موفقیت و اقتدار روزافزون ملت افتخار آفرین ایران در سی و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی چشم جهانیان را خیره ساخته است و حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن که نماد مقاومت و ایستادگی فرهنگ غنی ایرانی در برابر زیاده خواهی‌های استکبار و شکست توطئه های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است، ان شاء الله با تدابیر شایسته، جامعه ورزشی اعم از(ورزشکاران، مربیان، قهرمانان، ‌پیشکسوتان و…) در راهپیمایی روز چهارشنبه ۲۲ بهمن، برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی حضور به هم می‌رسانند.

بر این اساس محل حضوراهالی ورزش دراین راهپیمایی، خیابان آزادی، ‌ابتدای خیابان بهبودی، مقابل مسجد صاحب الزمان(عج)، ساعت ۹:۳۰ صبح اعلام شده است.

همچنین حمید گرشاسبی، مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان گفت: وزیر ورزش و جوانان بعد از شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن راهی کرمانشاه خواهد شد تا مجموعه بزرگ ۱۵ هزار نفری شهدای این شهر را افتتاح کند.

مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی افزود: در افتتاح ورزشگاه کرمانشاه استاندار و نمایندگان این شهر وزیر ورزش و جوانان را همراهی می‌کنند. تجلیل از ایثارگران، بازدید از مجموعه المپیک، مجموعه آزادی و کوثر کرمانشاه از جمله برنامه های دیگر وزیر ورزش و جوانان در سفر به استان کرمانشاه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز