خبرگزاری کار ایران

درمجمع فدراسیون قایقرانی مطرح‌شد؛

سجادی: انتخاب گرشاسبی را تایید نمی کنم / اینها گمانه زنی رسانه‌هاست

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۸۹۳

سجادی با بیان اینکه خوشبختانه فدراسیون قایقرانی از ثبات خوبی برخوردار است، افزود: انتظار داریم شاهد توسعه این رشته و کسب سهمیه بیشتر قایقرانی برای المپیک ۲۰۱۶ ریو باشیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان انتصاب حمیدرضا گرشاسبی به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران را تایید نکرد.

به گزارش ایلنا، معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزیر ورزش وجوانان در خصوص اینکه شنیده شده، حمیدرضا گرشاسببه عنوان مدیرکل ورزش و جوانان تهران منصوب شده است گفت: چنین خبری را تایید نمی کنم و تاکنون چنین چیزی را نشنیده ام.

به گزارش ایرنا، نصرالله سجادی که امروز سه شنبه در حاشیعه نشست مجمع عمومی فدراسیون قایقرانی در جمع خبرنگاران سخن می گفت ضمن بیان این مطلب گفت: تا این لحظه هیچ فردی برای این مسئولیت انتخاب نشده و اسامی که مطرح می‌شود تنها گمانه زنی رسانه هاست.

سجادی همچنین درباره برپایی مجمع عمومی فدراسیون قایقرانی گفت: در خصوص عملکرد این فدراسیون در سال ۹۳ گزارش داده شد و تقویم و برنامه های سال ۹۴ فدراسیون نیز به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه خوشبختانه فدراسیون قایقرانی از ثبات خوبی برخوردار است، افزود: انتظار داریم شاهد توسعه این رشته و کسب سهمیه بیشتر قایقرانی برای المپیک ۲۰۱۶ ریو باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز