خبرگزاری کار ایران

روسیه اعلام انصراف کرد؛

استرالیا به جمع رقبای ایران برای کسب میزبانی لیگ جهانی والیبال اضافه شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۸۰۳

کشورهای ایران، استرالیا و لهستان سه نامزد کسب میزبانی لیگ جهانی هستند که کمیته مسابقات فدراسیون والیبال و دپارتمان لیگ جهانی تا پایان فوریه ۲۰۱۵ میزبان دور نهایی لیگ جهانی ۲۰۱۵ را اعلام خواهد کرد.

استرالیا هم به جمع رقبای ایران برای اخذ میزبانی دور نهایی لیگ جهانی والیبال در سال آینده اضافه شد.

به گزارش ایلنا، کشور های ایران، روسیه و لهستان تاکنون برای میزبانی دور نهایی لیگ جهانی ۲۰۱۵ اعلام آمادگی کرده بودند و فدراسیون بین المللی والیبال هم در مذاکراتی که با فدراسیون والیبال کشورمان انجام داد، ایران را به عنوان بخت اول این میزبانی معرفی کرد.

فدراسیون والیبال استرالیا در روزهای اخیر برای اخذ این میزبانی نیز به فدراسیون بین المللی والیبال FIVB اعلام آمادگی کرد. همچنین روسیه از موضع خود پایین آمد و از اعلام آمادگی خود منصرف شد.

بر این اساس کشورهای ایران، استرالیا و لهستان سه نامزد فدراسیون بین المللی والیبال به دنبال گرفتن میزبانی بزرگترین لیگ دنیا یعنی لیگ جهانی هستند که کمیته مسابقات فدراسیون والیبال و دپارتمان لیگ جهانی تا پایان فوریه ۲۰۱۵ تصمیم قطعی در این خصوص را خواهد گرفت و میزبان دور نهایی لیگ جهانی ۲۰۱۵ را اعلام خواهد کرد.

مسئولان فدراسیون والیبال کشورمان درصدد هستند در روزهای آینده با افزایش مذاکرات و رایزنی ها و انجام تعهدات مورد نظر فدراسیون بین المللی والیبال بتوانند میزبانی این رقابت ها را بدست آورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز