خبرگزاری کار ایران

جام جهانی هاکی - آلمان؛

تیم ملی هاکی ایران چهارم جهان شد / هلند و اتریش فینالیست شدند

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۲۸۵

ملی پوشان ایران امروز(یکشنبه) در دیدار رده بندی این مسابقات با نتیجه ۱۳ بر ۲ از آلمان شکست خوردند تا در رده چهارم بایستند.

تیم ملی هاکی ایران در رده چهارم رقابت های جام جهانی داخل سالن قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، ملی پوشان ایران امروز(یکشنبه) در دیدار رده بندی این مسابقات با نتیجه ۱۳ بر ۲ از آلمان شکست خوردند تا در رده چهارم بایستند.

هاکی بازان ایران در گروه A مرحله مقدماتی با پیروزی مقابل استرالیا، تساوی با جمهوری چک و شکست از آلمان، اتریش و سوئد، با چهار امتیاز به عنوان تیم چهارم راهی یک چهارم نهایی شده بودند.

این تیم در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه هشت بر پنج روسیه صدرنشین گروه B را شکست داد تا با خلق یک شگفتی به نیمه نهایی صعود کند.

تیم ملی هاکی ایران در مرحله نیمه نهایی که دیشب برگزار شد نیز با نتیجه هفت بر پنج از اتریش باخت و به دیدار رده بندی رفت.

مسابقه نهایی این رقابت ها بین تیم های هلند و اتریش برگزار می شود. جام جهانی هاکی داخل سالن به میزبانی آلمان برگزار شد.

سالنی‌بازان ایران دوشنبه در تهران
ملی پوشان کشورمان پس از کسب مقام چهارم در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۵ آلمان، دوشنبه ۲۰ بهمن ماه وارد ایران می‌شوند. تیم ملی هاکی سالنی کشورمان که برای حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۵ در آلمان به سر می‌برد، پس از کسب عنوان چهارمی جام جهانی ساعت ۲۲:۴۵ دوشنبه ۲۰ بهمن از طریق فرودگاه امام‌خمینی(ره) به ایران باز می‌گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز