خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر وزنه‌برداری؛

ذوب‌آهن اصفهان قهرمان لیگ وزنه‌برداری بزرگسالان شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۹۷۶

هفته پنجم و پایانی لیگ وزنه برداری با برگزاری رقابت‌های دسته فوق سنگین به پایان رسید و تیم ذوب‌آهن عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

هفته پنجم و پایانی لیگ وزنه‌برداری با برگزاری رقابت‌های دسته فوق سنگین به پایان رسید و تیم ذوب‌آهن عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

به گزارش ایلنا، ذوب آهنی‌ها که با درخشش مجید عسکری، جابر بهروزی و مسعود چترایی در اوزان ۵۶،۶۶ و ۷۷ کیلوگرم عناوین صدرنشینی هفته پنجم را به دست آورده بودند، امتیازات کامل دسته فوق سنگین را هم با صدرنشینی رشید شریفی از آن خود کردند تا پس از چهار سال به سیطره ملی حفاری در لیگ وزنه برداری پایان دهند و برای نخستین بار عنوان قهرمان این رقابتها را به دست بیاورند.
در رقابتهای دسته فوق سنگین و در غیاب بهداد سلیمی، رشید شریفی دیگر وزنه بردار تیم ذوب آهن، بی رقیب بود و با مهار وزنه های ۱۹۲ کیلوگرم در یکضرب و ۲۴۰ در دوضرب، به رکورد مجموع ۴۳۲ کیلوگرم رسید که ۱۵ کیلوگرم بیشتر از رکورد نفر دوم این وزن، حامد مجیدی از ملی حفاری بود.
به این ترتیب تیم ذوب آهن با ۲۶۵ امتیاز روی سکوی قهرمانی رقابتهای این فصل لیگ وزنه برداری ایستاد و ملی حفاری با ۲۶۲ امتیاز، پس از چهار سال قهرمانی، روی سکوی نایب قهرمانی قرار گرفت. دو تیم نیروی زمینی ارتش و عقاب نیروی هوایی هم رقابت نزدیکی برای ایستادن روی سکوی سوم این رقابتها داشتند که در نهایت این عنوان با توجه به ۲۴۳ امتیاز تیم نیروی زمینی نصیب این تیم شد.
رقابتهای دسته فوق سنگین و مراسم اهدای مدال و کاپ قهرمانی رقابتهای لیگ وزنه برداری با حضور حسین رضازاده، رئیس فدراسیون وزنه برداری، بهمن زارع و سید هادی پانزوان، سرمربی و مربی تیم ملی وزنه برداری، کوروش باقری و جمعی از فرماندهان نظامی پادگان شهید محمد نوژه همدان برگزار شد.
رده بندی نهایی دسته ۱۰۵ + کیلوگرم رقابتهای فینال لیگ و همینطور رده بندی نهایی تیم ها در زیر آمده است:

دسته ۱۰۵ + کیلوگرم
۱ - رشید شریفی(ذوب آهن): یکضرب ۱۹۲، دوضرب ۲۴۰، مجموع ۴۳۲ کیلوگرم
۲ - حامد مجیدی(ملی حفاری): یکضرب ۱۹۱، دوضرب ۲۲۶، مجموع ۴۱۷ کیلوگرم
۳ - رضا روحی(عقاب نیروی هوایی): یکضرب ۱۸۵، دوضرب ۲۲۱، مجموع ۴۰۶ کیلوگرم
۴ - محسن داودی(نیروی زمینی ارتش): یکضرب ۱۷۵، دوضرب ۲۲۵، مجموع ۴۰۰ کیلوگرم
۵ - غلامرضا اصغرخواه(پدافند هوایی): یکضرب ۱۷۰، دوضرب ۱۸۰، مجموع ۳۵۰ کیلوگرم
۶ - مجید کیایی(پدافند هوایی): یکضرب ۱۵۸، دوضرب ۱۹۰، مجموع ۳۴۸ کیلوگرم
۷ - محمدرضا طیبی(منطق نفتخیز جنوب): یکضرب ۱۴۲، دوضرب ۱۶۰، مجموع ۳۰۲ کیلوگرم

رده بندی تیمی
۱ - ذوب آهن اصفهان با ۲۶۵ امتیاز
۲ - شرکت ملی حفاری ایران با ۲۶۲ امتیاز
۳ - نیروی زمینی ارتش با ۲۴۳ امتیاز
۴ - عقاب نیروی هوایی همدان با ۲۴۲ امتیاز
۵ - پدافند هوایی با ۲۲۴ امتیاز
۶ - مناطق نفتخیز جنوب با ۲۲۳ امتیاز

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز