خبرگزاری کار ایران

افشاردوست خبر داد:

تلاش داورزنی برای حل مشکل ورود بانوان به سالن‌والیبال / مذاکره‌رئیس با ارگان‌های مختلف

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۸۰۷

داورزنی به عنوان رئیس فدراسیون در حال پیگیری این موضوع است و با ارگان‌های مختلف مذاکراتی را انجام داده تا انشاالله بتوانیم به یک نتیجه مناسب دست یابیم.

دبیر فدراسیون والیبال گفت: داورزنی در حال رایزنی با ارگان‌های مختلف برای حضور بانوان در سالن‌های والیبال است.

محمود افشاردوست در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره این خبر که از این پس فقط بانوان خارجی می‌توانند برای دیدن بازی‌های والیبال به سالن مسابقه بروند، بیان داشت: این موضوع برای بازی‌هایی است که ما با کشورهای‌خارجی داریم و کارمندان سفارت آن کشور که تعدادشان هم اندک است می‌آیند در سالن تا بازی کشورشان را از نزدیک ببینند. ضمن‌اینکه این چیز جدیدی نیست از قبل هم بود.

وی ادامه داد: ما همواره وقتی با تیم ملی یک کشور مانند روسیه بازی داریم یک جایگاهی را تعبیه می‌کنیم تا بانوان هم آن بازی را تماشا کنند، اما اینکه بخواهیم تبعیضی بین بانوان کشورمان قائل باشیم اینطور نیست.

دبیر فدراسیون والیبال با اشاره به تلاش این فدراسیون برای حل مشکل ورود بانوان به سالن‌های محل برگزاری والیبال گفت: داورزنی به عنوان رئیس فدراسیون در حال پیگیری این موضوع است و با ارگان‌های مختلف مذاکراتی را انجام داده تا ان‌شاالله بتوانیم به یک نتیجه مناسب دست یابیم.

وی درباره قهر نایبی، نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال از حضور در این فدراسیون گفت: در مورد نایب رئیس وظیفه من نیست ورود کنم چراکه نایب رئیس را رئیس فدراسیون انتخاب می‌کند و در جریان قهر او هم نیستم و اینکه گفته دیگر به فدراسیون نمی‌آید، اما امروز تا الان به فدراسیون مراجعه نکرده و دلیلش را هم نمی‌دانم ولی خود آقای داورزنی در جریان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز