خبرگزاری کار ایران

هیات مدیره درباره کادرفنی تصمیم بگیرد؛

خادم: نتایج‌پرسپولیس با ۲۰ میلیارد هزینه قابل‌توجیه نیست / از این شرایط متاسفم / خبری از سیاسی ندارم

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۶۵۲

باتوجه به تمام تمهیداتی که از ابتدای‌فصل فراهم شد، بیش از ۲۰ میلیارد تومان در این ۱۱ ماه هزینه شده است. همه این پول‌ها از سمت بخش خصوصی آمد و دولت ریالی هزینه نکرد، ولی ماحصل آن نتیجه خوبی نبوده است.

معاون پارلمانی و حقوقی وزارت‌ورزش و جوانان با ابراز تاسف از نتایج تیم پرسپولیس در فصل‌جاری گفت: این نتایج برای باشگاهی که ۲۰ میلیارد هزینه‌کرده قابل‌توجیه نیست!

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیررضا خادم که در گفت‌وگویی رادیویی سخن می‌گفت درباره شرایط باشگاه پرسپولیس و احتمال ایجاد تغییر در کادر فنی این تیم، اظهار کرد: من هم از شرایطی که امروز باشگاه پرسپولیس دارد، متاسفم. با توجه به تمام تمهیداتی که از ابتدای‌فصل فراهم شد، بیش از ۲۰ میلیارد تومان در این ۱۱ ماه هزینه شده است. همه این پول‌ها از سمت بخش خصوصی آمد و دولت ریالی هزینه نکرد، ولی ماحصل آن نتیجه خوبی نبوده است.

وی افزود: افراد و کادر فنی که برای تیم بزرگ پرسپولیس انتخاب شدند، بایستی عملکرد مناسب داشته باشند. آنطور که گزارش دادند بالغ بر ۱۰ میلیارد به بازیکنان پرداخت شده، از طرفی هم از این ۲۰ میلیارد بخشی هزینه بدهی‌های گذشته شده تا در باشگاه، آرامش ایجاد شود در حالی‌که این شرایط فراهم نشده و شاهدیم پرسپولیس نتایج‌خوبی نمی‌گیرد و این نتایج قابل‌توجیه نیست!

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره اینکه آیا وزارت‌ورزش تغییری در کادر فنی ایجاد خواهد کرد یا خیر خاطرنشان کرد: باشگاه هیات مدیره‌ای دارد که حداقل ۳ نفر از آنها یعنی زادمهر، کلانی و کاشانی بزرگان فوتبال هستند. این ترکیب در کنار ترکیب سایر مدیران که سابقه‌خوبی در مدیریت دارند در مجموع باید فکری به حال شرایط حال و حاضر پرسپولیس بکنند. ۲۷ بهمن مزایده برگزار می‌شود و پس از آن، پاکت‌های متقاضیان باز خواهد شد.

وی تاکید کرد: از جهت مدیریتی که دیگر جای مانوری در پرسپولیس باقی نمانده و امیدوارم زودتر بحثواگذاری صورت بگیرد تا مدیران باشگاه مشخص شوند. ان‌شاءالله شرایط تغییر معناداری کند. البته این دلیل نمی‌شود که هیات‌مدیره تصمیمی نگیرد. من هم در حال حاضر در جریان تصمیمات و آنچه مدنظر هیات مدیره است، نیستم. بهتر است خود مدیران صحبت کنند.

خادم در پایان درباره وضعیت سیاسی مدیرعامل بازداشتی پرسپولیس هم گفت: نمی‌دانم. از وضعیت وی اطلاع خاصی ندارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز