خبرگزاری کار ایران

بازیکنانم ۹۰ دقیقه‌ای نیستند؛

لطیفی: فرگوسن و مورینیو هم زمان می‌خواهند / گل‌محمدی از خوشحالی ۳ متر پرواز کرد!

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۴۱۲

دقیقه ۶۰ باید ۶ بازیکن تیمم را تعویض می‌کردم. از ابتدا هم گفتم که به ۴ هفته زمان نیاز دارم حتی مورینیو و فرگوسن هم ۴ هفته زمان نیاز دارند.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن معتقد است تیم‌اش خیلی ذوب‌آهن را اذیت کرد و سرمربی تیم حریف هم پس از گل دوم از خوشحالی ۳ متر پرواز کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی لطیفی پس از شکست سنگین تیم‌اش مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: کنترل بازی در اختیار ما بود و روی اشتباهات گل خوردیم. زمانی که پیش از گل دوم کرنر شد من گفتم بیچاره شدیم و همان توپ هم گل تبدیل شد. شانس با ما یار نبود و شاید از بخت من بوده که در ۲ بازی گذشته با تیم‌های خوب ایران بازی کردیم و برای این بازی هم ۳ بازیکن اصلی خود را دراختیار نداشتم.

وی با بیان اینکه بازیکنان من ۹۰ دقیقه‌ای نیستند و بدنسازی خوبی نداشتیم افزود: در دقیقه ۶۰ باید ۶ بازیکن تیمم را تعویض می‌کردم. از ابتدا هم گفتم که به ۴ هفته زمان نیاز دارم حتی مورینیو و فرگوسن هم ۴ هفته زمان نیاز دارند تا تفکراتشان را پیاده کنند. دنبال بهانه اما امروز ناراحتی من این است که اتوبوس تیم برای آوردن بازیکنان به تختی هماهنگ نشده بود و بازیکنان با آژانس و ماشین شخصی به ورزشگاه آمدند این موضوع چیزی نیست که بخواهم به راحتی از آن بگذرم.

سرمربی راه‌آهن با بیان این‌که تیم‌اش امروز ذوب‌آهن را خیلی اذیت کرد، افزود: سرمربی ذوب‌آهن که شخص درونگرایی است را دیدید که پس از گل دوم چگونه خوشحالی می‌کرد که قابل توجه بود. او پس از گل دوم ۳ متر به هوا پرواز کرد.

لطیفی درباره بازی آینده‌ راه‌آهن توضیح داد: به بازیکنانم گفته‌ام که دیگر به بازی با ملوان فکر کنند. به هیچ عنوان نباید دیگر شکست بخوریم زیرا سقوط می‌کنیم. هر چند مشکلات زیادی داریم اما بازیکنانم هم‌قسم شده‌اند که اجازه ندهند تیم سقوط کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز