خبرگزاری کار ایران

رقابت های جام جهانی هاکی - آلمان؛

شکست سنگین هاکی بازان ایران مقابل میزبان / استرالیا سومین حریف ایران

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۲۲۸

تیم ملی هاکی کشورمان به عنوان تنها نماینده قاره آسیا در این دوره حضور دارد و با تیم های آلمان، اتریش، چک، استرالیا و سوئد همگروه است.

تیم ملی هاکی ایران در دومین روز از رقابت های جام جهانی آلمان با نتیجه ۱۱ بر ۳ مغلوب حریف شد.

به گزارش ایلنا، این مسابقات از ۱۵ بهمن ماه در لایپزیک آلمان آغاز شده و تیم ملی هاکی کشورمان به عنوان تنها نماینده قاره آسیا در این دوره حضور دارد و با تیم های آلمان، اتریش، چک، استرالیا و سوئد همگروه است.

تیم ملی ایران در نخستین دیدار خود برابر اتریش بازی را با نتیجه ۷ - ۲ به تیم رقیب واگذار کرد.

تیم ملی هاکی کشورمان پس از دو شکست در مرحله مقدمانی عصر امروز(پنج شنبه) از ساعت ۱۵:۰۰ به وقت ایران در مقابل تیم ملی استرالیا قرار می گیرد.

اسفندیار صفایی(سرمربی)، علی اکبر دهخدا(مربی)، هادی شریعتی(سرپرست)، حمیدرضا بخارایی(جانشین سرپرست)، مسعود بهلولی، محسن بهلولی، ساسان حاتمی نژاد، مصطفی پورسعید، عباس اروئی، حمید نورانیان، وحید فتحی، علیرضا چزانی، نوید طاهری راد، مهران علاقی، بهداد بیرانوند، محمد اثنی عشری نفرات اعزامی به این مسابقات هستند.

این رقابت ها تا ۱۹ بهمن ماه ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز