خبرگزاری کار ایران

هفت‌الماس تا ثانیه آخر می‌جنگد؛

ارغوان: شکست از پتروشیمی ما را شوکه کرد / لیگ ملی بسکتبال فرسایشی است!

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۶۹۴

متاسفانه شکست از پتروشیمی مارا شوکه کرد. این موضوع دربازی دیروز به خوبی نمایان بود. ما انگیزه و روحیه کافی را برای مقابله با حریف نداشتیم.

سنتر تیم بسکتبال دانشگاه آزاد معتقد است، بازیکنان این تیم در بازی برابر هفت‌الماس روحیه خوبی نداشتند و شکست از پتروشیمی بندرامام روی شرایط روانی آن‌ها تاثیر گذاشته است.

روزبه ارغوان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب اظهار کرد: بازی سختی مقابل هفت‌الماس برگزار کردیم. این دیدار افت و خیزهای زیادی داشت و در نهایت با برتری ۴ امتیازی ما به پایان رسید. باید به بازیکنان جوان هفت‌الماس تبریک بگویم. آن‌ها با حضور در این مرحله کار بزرگی انجام داده‌اند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شکست برابر پتروشیمی روی روحیه بازیکنان دانشگاه آزاد تاثیر گذاشته؟ توضیح داد: متاسفانه شکست از پتروشیمی ما را شوکه کرد. این موضوع در بازی با هفت‌الماس به خوبی نمایان بود. ما انگیزه و روحیه کافی را برای مقابله با حریف نداشتیم و به لطف تجربه بیشتر به پیروزی رسیدیم.

ارغوان درباره برگزاری لیگ ملی بسکتبال اظهار کرد: این نخستین تجربه برگزاری لیگ ملی در ایران بود و اگر واقعاً مفید بوده باید در سال‌های بعد هم برگزار شود. البته به نظر من این لیگ فرسایشی است و بیشتر از لحاظ فکری بازیکنان را خسته کرد. حالا با پشت‌سر گذاشتن لیگ ملی، باید خودمان را برای یک لیگ دیگر آماده کنیم که این کار واقعاً سخت است.

سننتر دانشگاه آزاد در پاسخ به این پرسش ‌که برگزاری لیگ ملی چقدر برای جوانان مفید بوده؟ اظهار کرد: بالاخره جوان‌ها در ترکیب تیم‌ها حضور داشتند و در برخی بازی‌ها دقایقی به زمین رفتند. همین موضوع می‌تواند تجربه خوبی برای آن‌ها باشد. از این نظر باید بگویم لیگ ملی برای جوان‌ها خوب بود.

وی با اشاره به دیدار بعدی دانشگاه‌آزاد و هفت‌الماس قزوین اضافه کرد: همانطور که گفتم هفت‌الماس تیم بسیار خوبی است و جوانان باانگیزه‌ای دارد که تا ثانیه آخر بازی می‌جنگند. این کار ما را سخت می‌کند، اما سعی می‌کنیم با انجام یک بازی خوب و هجومی، کار را در قزوین تمام کنیم و به عنوان سوم لیگ ملی بسکتبال برسیم.

تیم بسکتبال دانشگاه‌آزاد در سومین دیدار مرحله رده‌بندی لیگ‌ملی با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ هفت‌الماس قزوین را شکست داد تا در مجموع ۲ بر یک از این تیم پیش بیفتد. دیدار بعدی این دو تیم فردا پنجشنبه ۱۶ بهمن‌ماه در قزوین برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز