خبرگزاری کار ایران

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس؛

وزارت اقتصاد پرداخت مالیات سرخابی ها را پیگیری کند / خون آنها رنگین تر از اقشار دیگر نیست

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۱۴۳

وزارت اقتصاد و دارایی باید توجه کند بدون بی عدالتی مالیات سرخآبی ها را دریافت کند که البته به احتمال زیاد این قضیه به بعد از واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی اتفاق خواهد افتاد.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس گفت: عدم پرداخت مالیات از سوی قشر خاصی باعثهرج و مرج در جامعه می شود و دیگران را نیز وادار می کنند از زیر بار پرداخت مالیات شانه خالی کنند.

به گزارش ایلنا، محمد جواد نظری مهر ضمن بیان این مطلب، در خصوص بدهی های بالای مالیاتی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: مشکل بدهی مالیاتی این دو باشگاه به ایراداتی در وزارت اقتصاد و دارایی باز می گردد.

نماینده مردم بندر ترکمن، بندر گز و کردکوی در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: وزارت اقتصاد و دارایی موظف است در خصوص درآمد و مالیات تمام قوا و بخش دولتی نظارت و رسیدگی صحیحی داشته باشد.

وی افزود: این وزارتخانه همانگونه که نسبت به دریافت مالیات از کارمندان و افراد حاضر در سایر دستگاه ها حساس است باید نسبت به مالیات های عقب افتاده باشگاه ها نیز دقت نظر داشته باشد که تاکنون اینگونه نبوده است کما اینکه اگر توجه می شد اکنون دو باشگاه پرسپولیس و استقلال از بزرگ ترین بدهکاران مالیاتی نبودند.

نظری مهر در ادامه با تأکید بر لزوم پرداخت مالیات از سوی افراد، گفت: عدم پرداخت مالیات از سوی قشر خاصی باعثهرج و مرج در جامعه می شود و دیگران را نیز وادار می کنند از زیر بار پرداخت مالیات شانه خالی کنند.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پایان تأکید کرد: لذا وزارت اقتصاد و دارایی باید توجه کند بدون بی عدالتی مالیات سرخآبی ها را دریافت کند که البته به احتمال زیاد این قضیه به بعد از واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی اتفاق خواهد افتاد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز