خبرگزاری کار ایران

شهرداری‌زاهدان۲ - ارتعاشات صنعتی۳؛

نخستین پیروزی ارتعاشات با نوجوانان ملی پوش / ناکامی شاگردان قوچان‌نژاد در صعود به پلی‌آف

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۹۴۴

تیم ارتعاشات صنعتی با تکیه بر نوجوانان ملی پوش خود دست به کار بزرگی زد و موفق شد با شکست شهرداری زاهدان شانس های حضور این تیم در مرحله پلی آف را کمرنگ کرد.

تیم والیبال ارتعاشات صنعتی با برتری مقابل شهرداری زاهدان ضمن کسب نخستین پیروزی، اولین امتیازاتش را هم در لیگ برتر والیبال دشت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ‌ تیم‌های شهرداری زاهدان و ارتعاشات صنعتی از ساعت ۱۵ امروز و از هفته یازدهم لیگ برتر والیبال ایران، - جام زنده‌یاد حسین معدنی - در گروه اول و به میزبانی زاهدان برابر هم قرار گرفتند که تیم ارتعاشات صنعتی با حساب ۳ بر ۲ میزبانش راشکست داد و با کسب ۲ امتیاز ضمن کسب نخستین پیروزی فصل، برای اولین بار در لیگ موفق به کسب امتیاز شدند.

شهرداری گیم نخست این دیدار را در یک دیدار نزدیک با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود خود به پایان رساند. در گیم دوم بازیکنان تیم ارتعاشات صنعتی که جمعی از ملی پوشان تیم والیبال نوجوانان کشورمان را در ترکیب خود دارد، با ارائه یک بازی خوب و هماهنگ ۲۵ بر ۲۱ به برتری دست یافتند اما در گیم سوم نتوانستند مقابل میزبان حرفی برای گفتن داشته باشند و در یک بازی یک‌طرف با حساب ۲۵ بر ۸ این گیم را به حریف خود واگذار کردند.

داستان گیم چهارم اما متفاوت بود و بازیکنان نوجوان ارتعاشات با یک بازی متفاوت و نزدیک، ۲۵ بر ۲۳ شهرداری را شکست دادند تا نخستین امتیازشان را پس از ۱۱ بازی در لیگ برتر مسجل کنند. در گیم پنجم هم شاگردان محمد وکیلی بازی بهتری نسبت به میزبان انجام دادند و با کسب نتیجه ۱۵ بر ۱۰ نخستین پیروزی‌شان را در لیگ جشن گرفتند.

شهرداری زاهدان هم که نیاز مبرمی به ۳ امتیاز این دیدار برای رقابت با جواهری گنبد ۱۵ امتیازی داشتند، با کسب یک‌ امتیاز تقریباً‌ شانس حضور در پلی‌اف را از دست دادند و با ۱۲ امتیاز در رده پنجم گروه اول قرار گرفت.

در ادامه این رقابت ها از ساعت ۱۷ عصر امروز تیم های تعاون در گنبد و میزان خراسان، پیکان و جواهری گنبد، شهرداری ارومیه و آلومینیوم المهدی، متین ورامین و سایپای البرز و مهرپارس فارس و وزارت دفاع به مصاف هم رفته اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز