خبرگزاری کار ایران

دبیر فدراسیون والیبال خبر داد:

حضور بانوان خارجی برای تماشای مسابقات قهرمانی آسیا در تهران بلامانع است

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۶۵۸

حضور بانوان خارجی از قبیل کارمندان سفارت خانه ها، تماشاگران و خانواده تیم های خارجی و یا دیگر خارجی های مقیم تهران در سالن مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۱۵ در تهران بلامانع است.

دبیر کل فدراسیون والیبال در نامه ای به دبیرکل کنفدراسیون والیبال آسیا حضور بانوان خارجی را در مسابقات قهرمانی آسیا تایید و اعلام کرد که حضور زنان خارجی در سالن مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۱۵ در تهران بلامانع است.

به گزارش ایلنا، هجدهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی مردان آسیا با حضور ۱۸ تیم از نهم تا هفدهم مردادماه سال ۹۴ به میزبانی ایران برگزار می شود.

دبیرکل کنفدراسیون والیبال آسیا در نامه ای به فدراسیون والیبال ایران حضور زنان خارجی به عنوان تماشاگر در سالن مسابقات را خواستار شده بود.

محمود افشاردوست نیز در پاسخ به این درخواست اعلام کرد: حضور بانوان خارجی از قبیل کارمندان سفارت خانه ها، تماشاگران و خانواده تیم های خارجی و یا دیگر خارجی های مقیم تهران در سالن مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۱۵ در تهران بلامانع است.

افشاردوست افزود: فدراسیون والیبال ایران نیز جایگاه ویژه و مناسبی را در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برای آنان در نظر گرفته است.

چندی پیش فدراسیون بین المللی والیبال از فدراسیون والیبال ایران خواست، تا شرایط حضور بانوان تماشاگر ایرانی را نیز در سالن مسابقات مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال فراهم کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز