خبرگزاری کار ایران

آمادگی برای کازان روسیه؛

تمرینات ملی‌پوشان شنا در ورزشگاه‌آزادی پیگیری می‌شود / رکوردار ایران غایب است!

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۴۸۲

تمرینات آماده سازی تیم ملی برای رقابت های قهرمانی جهان در کازان روسیه در غیاب رهام پیروانی رکوردار شنای ۲۰۰ متر کرال پشت ایران پیگیری می شود.

چهارمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی شنا برای حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی جهان کازان روسیه، تا پنجشنبه(۱۶بهمن ۱۳۹۳) در استخر آزادی تهران ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، مرحله چهارم اردوی تدارکاتی تیم ملی شنا برای حضور قدرتمند در مسابقات شنای قهرمانی جهان کازان - روسیه در سال ۲۰۱۵ در حال برگزاری است. ملی پوشان شنای ایران زیر نظر کادر فنی تیم ملی برای کسب آمادگی هرچه بیشتر تلاش می‌کنند.

این مرحله از اردوی تدارکاتی از روز شنبه(۴بهمن ۹۳) در محل استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی‌تهران شروع شده و تا پنجشنبه(۱۶بهمن) ادامه دارد.

کادر فنی تیم ملی شنا:

سرمربی: عباسعلی کشتکار

مربی: خشایار حضرتی

اسامی شناگران:

استان آذربایجان شرقی: سروش قندچی، مهدی انصاری

استان اصفهان: جمال چاووشی فر

استان فارس: احمدرضا جلالی، آرین علیائی، رهام پیروانی

استان البرز: آرشام میرزایی

استان خراسان رضوی: محسن مهمان نواز

طبق توافق مسئولان فدراسیون شنا با رهام پیروانی مقرر شده این شناگر کشورمان بصورت انفرادی تمرینات خود را طبق برنامه والری پیگیری کند و در آستانه اعزام به مسابقات به جمع ملی پوشان ملحق شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز