خبرگزاری کار ایران

شب‌انگیز مطرح کرد:

تصمیمات کمیته‌فنی نباید تشریفاتی باشد / هنوز هیچ مربی خارجی برای تیم ملی واترپلو مطرح نیست

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۵۲۶

تاکنون نام هیچ مربی در کمیته فنی مطرح نشده و تصور می‌کنم قبل از اینکه مسئولان فدراسیون بر روی گزینه‌های مورد نظر اعلام نظر کنند باید این موضوع در کمیته‌فنی مورد بحثو بررسی اعضا قرار بگیرد.

عضو کمیته فنی واترپلو با بیان‌اینکه تصمیمات این کمیته نباید تشریفاتی باشد، گفت: تاکنون نام هیچ مربی خارجی برای هدایت تیم ملی واترپلو مطرح نشده است.

حمیدرضا شب‌انگیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره اظهارات اخیر رئیس این فدراسیون درباره رایزنی با ۳ مربی خارجی شامل رانکو پروویچ از مونته‌نگرو و ۲ مربی ایتالیایی و کروات برای هدایت تیم ملی واترپلو گفت: تاکنون نام هیچ مربی در کمیته فنی مطرح نشده و تصور می‌کنم قبل از اینکه مسئولان فدراسیون بر روی گزینه‌های مورد نظر اعلام نظر کنند باید این موضوع در کمیته فنی مورد بحثو بررسی اعضا قرار بگیرد.

شب انگیز با بیان اینکه پس از بازگشت نادر غفوری به کمیته فنی قرار بر این بود که تصمیمات این کمیته به عنوان مرجع مورد توجه و ملاک عمل مسئولان فدراسیون قرار گیرد، اظهارداشت: هر چند مسئولان فدراسیون برای سه رشته شنا، شیرجه و واترپلو تصمیمات نهایی را می گیرند اما باید قوانین و تصمیماتی که در کمیته های فنی اتخاذ می شود ملاک عمل باشد و نباید وقت و زمانی که اعضای این کمیته برای شرکت در جلسات می گذارند نادیده گرفته شود.

سرمربی تیم واترپلوی جوانان در مورد اینکه آیا تیم ملی نیاز به مربی ایران دارد یا خارجی، گفت: به اعتقاد من مربی خارجی در کوتاه مدت نمی‌تواند کمکی به واترپلوی ما بکند و تنها مربی که برنامه ۳ یا ۴ ساله داشته باشد می تواند برای واترپلو تاثیرگذار باشد و امیدوارم مسئولان فدراسیون در جذب مربی خارجی این موضوع را در نظر بگیرند.

شب انگیز ادامه داد: موضوع بودجه و امکانات هم بسیار با اهمیت است و امیدوارم مسئولان فدراسیون اگر به دنبال مربی خارجی هستند حتما فکر بودجه و هزینه های آن را بکنند.

عضو کمیته فنی واترپلو درباره ارزیابی خود از فصل اخیر لیگ برتر واترپلو اظهارداشت: امسال لیگ با ۵ تیم برگزار شد و برای اینکه تعداد بازی‌ها افزایش یابد، ناگزیر شدیم تا این رقابت‌ها را در ۲ مرحله مقدماتی و پلی‌اف برگزاری کنیم تا تیم‌ها بیشتر درگیر مسابقات باشند و رقابت‌های بیشتری برگزار شود، هر چند برگزاری مسابقات با ۵ تیم چندان برای واترپلوی ما اعتباری نیست، ولی این بضاعت واترپلو است و امیدوارم با رایزنی‌های فدراسیون، جذب اسپانسر بیشتر و پخش تلویزیونی تیم‌های بیشتری برای شرکت در لیگ ترغیب شوند.

وی ادامه داد: هزینه حضور در لیگ‌واترپلو حتی به اندازه آب‌معدنی فوتبالیست‌ها هم نمی‌شود، ولی نمی‌دانم چرا تیم‌هایی نظیر پرسپولیس و استقلال حاضر هستند میلیاردها تومان برای تیم‌های فوتبال خود هزینه کنند، اما هرگز به سمت تیم واترپلو نیایند و به تیمداری نپردازند.

عضو کمیته فنی واترپلو گفت: ما می‌دانیم این که لیگ با ۵ تیم برگزار می‌شود و تیم‌ها با ۸ یا ۱۰ مسابقه قهرمان لیگ می‌شوند، چندان زیبنده این رشته نیست و به همین خاطر نوع برگزاری مسابقات این فصل را به گونه‌ای انجام دادیم که تیم‌ها رقابت‌های بیشتری را برگزار کنند. پیش از این لیگ به صورت دوره‌ای برگزار می‌شد، اما این مسابقات با توجه به تعداد تیم‌ها خیلی زود به پایان می‌رسید و برای اینکه تیم‌ها بیشتر درگیر مسابقات شوند، تصمیم گرفتیم این دوره از لیگ به صورت مقدماتی و پلی‌اف برگزار شود.

شب‌انگیز در بخش پایانی سخنان خود گفت: ‌ تیم ملی واترپلو فعلا هیچ رویداد خاصی در پیش ندارد و تا پایان سال نیز تیم‌ها درگیر لیگ هستند و تصور می‌کنم از اوایل سال‌آینده بتوان برنامه‌ریزی خوبی را برای تیم ملی بزرگسالان انجام داد و تیم واترپلو را با یک برنامه‌ریزی بلندمدت برای بازی‌های آسیایی آماده کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز