خبرگزاری کار ایران

شهرداری بدون معروف هم بزرگ است؛

اکبری: پیکان با همه قدرت به مصاف جواهری می‌رود / بازگشت محمد موسوی به موقع بود

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۴۲۵

مقابل میزان مشهد هم از موسوی بازی گرفتم و انصافاً از بازی‌اش راضی بودم، اما بعد از آن دیدار، نمی‌توانستم ریسک کنم و به محمد استراحت مطلق دادم.

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران در آستانه دیدار حساس تیمش برابر جواهری گنبد از آمادگی بالای بازیکنان این تیم و حضور محمد موسوی از ابتدای بازی در ترکیب پیکان خبر داد.

پیمان اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: خدا را شکر بازیکنان پیکان در بهترین شرایط ممکن به سر می‌برند. متاسفانه در آغاز نیم‌فصل دوم محمد موسوی، بازیکن ارزشمند خود را به دلیل مصدومیت از دست دادیم، اما موسوی به تازگی شرایط مطلوب را به دست آورده و مقابل جواهری گنبد از ابتدا او را به میدان می‌‌فرستم.

اکبری درباره وضعیت کلی موسوی توضیح داد: مقابل میزان‌مشهد هم از موسوی بازی گرفتم و انصافاً از بازی‌اش راضی بودم، اما بعد از آن دیدار، نمی‌توانستم ریسک کنم و به محمد استراحت‌مطلق دادم. به هرحال موسوی خوب وقتی برگشت و حالا در حساس‌ترین هفته‌های لیگ به ما اضافه شده است.

سرمربی پیکان درباره بازی پیشین این تیم برابر تیم قعر‌نشین ارتعاشات‌صنعتی و بازی ضعیفی که شاگردانش در گیم دوم برابر این تیم به نمایش گذاشتند، اظهار کرد: وقتی از من می‌پرسید چرا به ارتعاشات گیم دادیم، باید بگویم در والیبال و ورزش چرا وجود ندارد. در آن بازی من سعی کردم به بازیکنان ذخیره تیم بازی بدهم. مقابل ارتعاشات با ۵۰ درصد توان بازی کردیم. بازیکنانی مثل امیرحسینی و فرهاد قائمی هم از گیم‌های دوم و سوم به ترکیب تیم اضافه شدند.

وی افزود: از طرف دیگر باید اعتراف کنم شاگردانم برابر حریف که تیم ملی نوجوانان ما هم به حساب می‌آید، انگیزه چندانی نداشتند و برای یک مربی سخت است وقتی مقابل تیم قعرنشین قرار می‌گیرد، شاگردانش را تهییج کند. در هر صورت مهم ۳ امتیاز این بازی بود که خوشبختانه علی‌رغم بازی خوب ارتعاشات که برابر ما انگیزه زیادی داشتند، موفق به کسب آن شدیم.

اکبری در پاسخ به پرسشی مبنی بر وضعیت تیم مدعی شهرداری‌ارومیه با جدایی سعید معروف در گروه دوم لیگ برتر والیبال توضیح داد: شهرداری‌ارومیه تیم قدرتمندی است و از بازیکنان خوبی بهره می‌برد، حتی در غیاب معروف هم باید این تیم را از مدعیان قهرمانی به حساب آورد. درباره حضور سعید در زنیت باید بگویم این افتخار دیگری برای والیبال‌ایران است و امیدوارم پای دیگر بازیکنان ایرانی هم به لیگ‌های معتبر جهان باز شود.

پیکان در حال‌حاضر با ۲۲ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به میزان خراسان ۲۳ امتیازی، در رده دوم گروه اول لیگ برتر والیبال قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز