خبرگزاری کار ایران

می خواستیم سورپرایز باشیم؛

ماچک: این برد هدیه ما به اتریشی ها بود / انرژی بازیکنانم تخلیه شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۷۷۷

ما در نیمه دوم عملکرد خوبی داشتیم و حتی به فاصله ۳ امتیازی حریف رسیدیم اما بعد از آن انرژی بازیکنان تخلیه شد و به همین دلیل اختلاف امتیازات افزایش پیدا کرد.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران گفت: نتیجه‌ای که در بازی با اتریش رقم خورد هدیه‌ای بود که ما به تیم حریف دادیم.

به گزارش ایلنا، بروت ماچک در مورد چهارمین شکست ایران در جام جهانی هندبال اظهار داشت: به سرمربی تیم اتریش تبریک می‌گویم. ما برای سورپرایز کردن حریف به زمین آمدیم و قصد داشتیم متفاوت باشیم اما معتقدم بازی را در همان ۱۵ دقیقه ابتدایی باختیم چرا که در آن زمان موقعیت‌های بسیار گلزنی از جمله چند پنالتی و چند موقعیت تک‌ به تک را از دست دادیم.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران ادامه داد: حریف از فرصت‌هایی که به آنها دادیم خوب استفاده کرد و نتیجه را به سود خود تغییر داد. در واقع این نتیجه هدیه‌ای بود که ما به آنها دادیم. البته اتریش بازیکنان خوبی دارد، ما هم در نیمه دوم عملکرد خوبی داشتیم و حتی به فاصله ۳ امتیازی حریف رسیدیم اما بعد از آن انرژی بازیکنان تخلیه شد و به همین دلیل اختلاف امتیازات افزایش پیدا کرد.

ماچک در پایان گفت: ۱۰۰ درصد اعتقاد دارم که اتریش در دیدارهای آینده بازی‌های بهتری انجام خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز