خبرگزاری کار ایران

نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال؛

مهرام یک گام تا فینال / مصاف دشوار دانشگاه آزاد و پتروشیمی

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۴۶۲

دو تیم در حالی به مصاف هم می روند که مهرام هر پنج مسابقه پایانی خود در مرحله مقدماتی را با پیروزی پشت سر گذاشت اما فولاد هفت الماس در سه مسابقه از پنج مسابقه پایانی خود را به حریفان واگذار کرد.

مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال فردا(پنجشنبه) با دو دیدار در تهران آغاز می شود که در یکی از مهمترین مسابقات تیم های مهرام و فولاد هفت الماس قزوین در سالن بسکتبال ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

به گزارش ایلنا، این مرحله از مسابقات به صورت سه پیروزی از پنج مسابقه برگزار می شود و مسابقات رو در روی تیم ها در مرحله مقدماتی نیز محاسبه خواهد شد.

مهرام با توجه به دو پیروزی در مرحله مقدماتی مقابل فولاد هفت الماس، در صورت پیروزی در مسابقه فردا راهی فینال می‌شود. دیدار دو تیم در مرحله مقدماتی به ترتیب با نتایج ۷۱ بر ۶۴ و ۶۵ بر ۷۴ به سود مهرام به پایان رسیده بود.

این دو تیم تاکنون در مجموع ۶ بار به مصاف هم رفته اند که در تمام مسابقات مهرام مقابل حریف خود به پیروزی رسیده است.

این دو تیم در حالی به مصاف هم می روند که مهرام هر پنج مسابقه پایانی خود در مرحله مقدماتی را با پیروزی پشت سر گذاشت اما فولاد هفت الماس در سه مسابقه از پنج مسابقه پایانی خود را به حریفان واگذار کرد.

در دیگر مسابقه مرحله نیمه نهایی، دانشگاه آزاد در سالن اختصاصی خود از پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) قهرمان فصل گذشته لیگ برتر پذیرایی می کند.

این دو تیم در مسابقات رو در روی خود در مرحله مقدماتی، هر کدام به یک پیروزی دست یافته اند و برای رسیدن به فینال نیاز به دو پیروزی دیگر در نیمه نهایی دارند.

دیدار رفت دو تیم در مرحله مقدماتی با نتیجه ۹۱ بر ۸۷ به سود پتروشیمی و دیدار برگشت با نتیجه ۸۳ بر ۶۶ به سود دانشگاه آزاد به پایان رسید.

این دو تیم تا کنون در مجموع ۱۲ بار با هم روبرو شده اند که ۱۰ بار پتروشیمی و ۲ بار دانشگاه آزاد به پیروزی رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز