خبرگزاری کار ایران

مربی‌سابق تیم‌ملی فردا در تهران؛

یاوری: حضور متیف برای کمک به حاتمی است / کارت بازی مربی جدید پنجشنبه صادر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۳۴۶

بوبان متیف در زمان حضورش در کادر فنی تیم ملی بسکتبال و به دلیل اختلافاتی که با مسئولان فدراسیون داشت، همکاری خود با تیم ملی کشورمان را ادامه نداد.

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندر امام تاکید کرد که حضور متیف تنها با هدف تقویت کادرفنی تیم بسکتبال این باشگاه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم پتروشیمی بندر امام که فصل گذشته عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال را از آن خود کرد، روز پنجشنبه(دوم بهمن‌ماه) در مرحله پلی‌آف لیگ ملی به مصاف دانشگاه‌آزاد می‌رود که مسئولان این باشگاه برای تقویت کادر فنی خود از بوبان میتف مربی سابق تیم ملی کشورمان دعوت کرده‌اند تا به جمع مربیان این تیم بپیوندد.

شاپور یاوری مدیرعامل باشگاه پتروشیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص حضور میتف در کادر فنی این تیم اظهار داشت: میتف یک تمرن دهنده خوب است که در هنگام حضورش در تیم ملی نیز بازیکنان از نحوه کار او رضایت داشتند، ضمن اینکه فصل گذشته هم در تیم استقلال قشم نتایج خوبی گرفت.

وی افزود: ما برای اینکه کادر مربیگری تیم پتروشیمی را تقویت کنیم، از وی دعوت کردیم تا به جمع ما بپیوندد. از این رو، او صبح فردا(چهارشنبه) وارد تهران می‌شود تا در تمرین تیم حضور پیدا کند.

یاوری با بیان اینکه از عملکرد مهران حاتمی سرمربی فعلی تیم پتروشیمی راضی است، ادامه داد: حضور متیف در کادر مربیگری تیم، تنها با هدف تقویت تیم و در راستای کمک به حاتمی صورت می‌گیرد و ما هدف دیگری از این کار نداریم. در تلاشیم تا بعد از حضور متیف در تهران، کارت بازی او را از سوی فدراسیون اخذ کنیم تا این مربی در بازی روز پنجشنبه مقابل دانشگاه آزاد در خدمت تیم باشد.

گفتنی است، بوبان متیف در زمان حضورش در کادر فنی تیم ملی بسکتبال و به دلیل اختلافاتی که با مسئولان فدراسیون داشت، همکاری خود با تیم ملی کشورمان را ادامه نداد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز