خبرگزاری کار ایران

اعلام نام دستیاران بعد از کشوری؛

سلیمانی: سرمربی تیم‌ملی‌کاراته شده‌ام، اما حکمی نگرفته‌ام!

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۲۶۵

پس از مسابقات قهرمانی کشور برنامه‌هایم را به مسئولان فدراسیون اعلام می‌کنم. البته تا آن زمان در مسابقات لیگ حضور خواهم داشت و عملکرد کاراته‌کاها را از نزدیک خواهم دید.

سرمربی جدید تیم ملی کاراته گفت: رئیس فدراسیون و مدیر فنی تیم‌های ملی اعلام کرده‌اند که بنده سرمربی تیم ملی شده‌ام.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بعد از مسابقات جهانی فرانسه، مسئولان فدراسیون کاراته اعلام کردند مربیان جدید تیم ملی انتخاب خواهند شد که بالاخره و پس از کش و قوس های فراوان، سرمربی جدید تیم ملی امید و بزرگسالان کشورمان انتخاب شد.

علیرضا سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص انتخاب خود به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کاراته اظهار داشت: آن طوری که رئیس فدراسیون و مدیر فنی تیم‌های ملی اعلام کرده‌اند، بنده به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شده‌ام. البته هنوز حکم رسمی‌ام را نگرفته‌ام، اما مشکلی نیست و بنده از این پس در خدمت تیم ملی کاراته خواهم بود.

سرمربی جدید تیم ملی امید و بزرگسالان کاراته، در مورد انتخاب دستیاران خود نیز یادآور شد: بعد از مسابقات کشوری که اواخر بهمن‌ماه در کرمانشاه برگزار خواهد شد، همکارانم در کادر فنی تیم ملی را اعلام خواهم کرد.

سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: پس از مسابقات قهرمانی کشور برنامه‌هایم را به مسئولان فدراسیون اعلام می‌کنم. البته تا آن زمان در مسابقات لیگ حضور خواهم داشت و عملکرد کاراته‌کاها را از نزدیک خواهم دید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز