خبرگزاری کار ایران

ما حتی برای تغذیه هم مشکل داشتیم؛

حیدری: بازیکنان‌ایران مقابل رقبای جهانی وحشت‌زده بودند / فکر می‌کردم با احتلاف کمتری به کرواسی ببازیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۱۹۵

این را هم باید بگویم بازیکنان ایرانی در دقایق آخر بازی با کرواسی دچار افت هم شده بودند وگرنه فکر می‌کردم با احتلاف کمتری به کرواسی ببازیم.

کارشناس هندبال کشورمان گفت: با وجود اینکه با اختلاف زیادی بازی را به کرواسی باختیم، اما این بار بازی خوبی را از سوی ملی‌پوشان شاهد بودیم.

منوچهرحیدری در گفت‌وگو با ایلنا درخصوص شکست تیم ملی مقابل کرواسی بیان داشت: بازی اول مقابل بوسنی خوب نبودیم و ماچک، استکی بهترین بازیکن زمین را به اشتباه تعویض کرد، ولی در بازی اخیر مقابل مقدونیه و کرواسی خیلی خوب بازی کردیم. شاید بزرگ‌ترین ضعف ما داشتن بازیکنان بی‌تجربه بود و روی همین اصل کرواسی توانست ما را شکست دهد. گرچه این را هم باید بگویم بازیکنان ایران در دقایق آخر بازی با کرواسی دچار افت هم شده بودند وگرنه فکر می‌کردم با اختلاف‌کمتری به کرواسی ببازیم.

وی ادامه داد: بزرگ‌ترین مشکل‌کنونی هندبال این است که مسئولی در فدراسیون نداریم. ان‌شالله ۱۰-۱۵ روز آینده رییس فدراسیون مشخص می‌شود و ما می‌توانیم برنامه‌ریزی لازم را در هندبال را شاهد باشیم، نه اینکه برای حضور در جام‌جهانی حتی آمادگی لازم را نداشته باشیم. بدون‌شک اگر ما بازی تدارکاتی مناسبی داشتیم می‌توانستیم نتایج بهتری را کسب کنیم. شاید باور نکنید بازیکنان حتی برای تهیه تغذیه خود هم مشکل داشتند.

این کارشناس هندبال تاکید کرد: متاسفانه وقتی بازیکنان توپ را از دست می‌دادند دیگر برنمی‌گشتند، چراکه می‌دانستند توپ صددرصد گل خواهد شد، چراکه این برای نخستین بار است حضور در جام‌جهانی را تجربه می‌کردند و در رویارویی با حریفان وحشت‌زده بودند.

حیدری افزود: در بازی آخر تیم ملی مقابل اتریش که قهرمانی جهان را یدک می‌کشد انتظار داریم تیم ملی با گل‌های کمتری شکست بخورد یا حداقل به مانند بازی با کرواسی با ۴۲ گل نبازیم.

وی در پایان گفت: در مسابقات جام‌جهانی سوای بازی اول خوب عمل کردیم و در ۲ بازی بدی باخت‌های خوب و شیرینی داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز