خبرگزاری کار ایران

میلاد کریمی دستمزد بالا می‌خواست؛

درویش‌زاده: هیچ‌کس را به زور به تیم ملی نمی‌آوریم / آمدن یا نیامدن به تیم ملی مساله‌ای شخصی است!

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۹۴۹

این حق هر ورزشکاری است که در هر تیم و برای هر کشوری مسابقه دهد، بنابراین کسی را به زور به تیم ملی دعوت نمی‌کنیم.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: این حق هر ورزشکاری است که در هر تیم و برای هر کشوری مسابقه دهد، بنابراین کسی را به زور به تیم ملی دعوت نمی‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احسان خدادادی عضو سابق تیم ملی ژیمناستیک کشورمان، اخیرا اعلام کرد به دلیل حق‌خوری‌هایی که به ویژه برای بازی‌های آسیایی اینچئون در حقش روا کرده‌اند، می‌خواهد برای تیم ملی ترکیه مسابقه بدهد.

جعفر درویش‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در این‌باره اظهار داشت: برای برگزاری اردو، از تمامی ژیمناست‌های واجد شرایط دعوت می‌کنیم و یا فراخوان می‌گذاریم که هر کس در هر جای ایران و یا حتی جهان است، به اردو ملحق شود. در مورد خدادادی هم این کار انجام شده، حالا اینکه وی نمی‌خواهد برای تیم ملی کشورش مسابقه بدهد، یک مساله شخصی است و به خود وی ارتباط دارد.

وی همچنین در مورد میلاد کریمی ورزشکاری که در قزاقستان زندگی می‌کند و قرار بود برای تیم ملی ایران در میادین ظاهر شود، خاطرنشان کرد: کریمی به ایران نیامد، اما پدر وی در سفری که به کشورمان داشت، خواسته‌هایی را از سوی فرزندش مطرح کرد که نمی‌توانستیم آنها را عملی کنیم.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک ادامه داد: کریمی از ما امکانات فراوان و همچنین دستمزد بالا می‌خواست که ما نمی‌توانیم خواسته‌های او را عملی کنیم، ضمن اینکه وی ژیمناستی در حد قهرمانی جهان یا المپیک نیست که بخواهیم همه نوع امکانات برای او فراهم کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز