خبرگزاری کار ایران

ملی‌پوشان هندبال سنگ‌تمام گذاشتند؛

حسینی: مشکلات مدیریتی نبود، نتیجه بهتری می‌گرفتیم / انتظار نداریم اتریش و کرواسی را ببریم

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۹۰۱

با توجه به پتانسیلی که ما داشتیم و مدیریتی که انجام دادیم می‌توان گفت تا اینجا ما پیروز بوده‌ایم. یعنی بازیکنان سنگ‌تمام گذاشتند که با اختلاف کم به بوسنی و مقدونیه باختیم.

کارشناس هندبال کشورمان گفت: اگر مشکلات مدیریتی در هندبال نبود تیم ملی می‌توانست نتایج به مراتب بهتری را در رقابت‌های جام جهانی کسب کنیم.

سید حسن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص حضور تیم ملی هندبال در رقابت‌های جام‌جهانی و شکست مقابل بوسنی و مقدونیه بیان داشت: با توجه به پتانسیلی که ما داشتیم و مدیریتی که انجام دادیم می‌توان گفت تا اینجا ما پیروز بوده‌ایم. یعنی بازیکنان سنگ‌تمام گذاشتند که با اختلاف کم به بوسنی و مقدونیه باختیم، حتی سرمربی تیم ملی هم انتظار نداشت بتوانیم چنین نتایجی بگیریم.

وی ادامه داد: متاسفانه مدیران فدراسیون نگذاشتند شرایطی فراهم شود که تیم ملی نتایج بهتری در جام‌جهانی کسب کند، ما به اندازه نصف تیم‌های حاضر در جام‌جهانی بازی تدارکاتی نداشتیم، اما عملکرد بازیکنان نشان داد اگر آمادگی تیم ملی بهتر بود ما می‌توانستیم نتایج به مراتب بهتری کسب کنیم.

این کارشناس هندبال تاکید کرد: اگر اختلافی که بین فدراسیون و برخی ملی‌پوشان به وجود آمد، نبود می‌توانستیم متفاوتر ظاهر شویم، چراکه نشان دادیم این پتانسیل را داریم نتایجی بگیریم که در تاریخ هندبال بی‌سابقه باشد؛ اینکه بازیکنان در نیمه‌دوم مسابقات کم می‌آورند نشان از عدم انجام بازی تدارکاتی است.

حسینی اضافه کرد: ما ۲ بازی دیگر مقابل اتریش و کرواسی داریم که انتظار نداریم تیم ملی مقابل اینها پیروز شود، اما انتظار داریم عملکرد قابل‌قبولی از تیم ملی شاهد باشیم گرچه رسیدن به پیروزی خیلی دور از دسترس نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز