خبرگزاری کار ایران

مربیان عمود خیمه ورزش‌های رزمی‌اند؛

عبدی: نگاه صداوسیما باید نسبت به رشته‌های رزمی عوض شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۲۹۶

وقتی خانواده‌ها نگاه متفاوت و ویژه‌ای به محیط های ورزش‌های رزمی داشته باشند، بی‌شک قهرمانان بیشتری از سالن‌های ورزش رزمی به جهان معرفی می‌‌شوند

کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی، سازماندهی منظم لیگ و جذب حامیان‌‌مالی برای سبک‌های مختلف را از جمله مهمترین برنامه‌های خود دانست.

به گزارش ایلنا، منصور عبدی اظهار داشت: مربی، ورزشکار، باشگاه دار نباید به فکر تامین منابع مالی باشد و شرایط جذب حامیان مالی و اسپانسرها در سبک‌های مختلف باید فراهم شود تا نگاه رسانه ملی به ورزش‌های رزمی تغییر کند.

وی به نقش رسانه ملی در توسعه ورزش‌های رزمی اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها بویژه رسانه‌ملی نقش بسزایی در جلب حمایت خانواده‌ها، تنویر افکار عمومی و جذب حامیان مالی در این رشته دارند و بی‌شک اگر نگاه صداوسیما نسبت به رشته‌های رزمی عوض شود و این رشته‌ها سهم بیشتری از برنامه‌های صداوسیما داشته باشند، مانند دیگر رشته‌ها شاهد رشد و پیشرفت بیش از پیش سبک‌های مختلف رزمی خواهیم بود.

مربی تیم‌ملی جوجیتسو خاطرنشان کرد: وقتی خانواده‌ها نگاه متفاوت و ویژه‌ای به محیط های ورزش‌های رزمی داشته باشند، بی‌شک قهرمانان بیشتری از سالن‌های ورزش رزمی به جهان معرفی می‌‌شوند و با استعدادیابی و جهت‌دهی به استعدادها می‌‌توان در میادین جهان غرورآفرین ظاهر شد.

عبدی مربیان را عمود خیمه ورزش‌های رزمی خواند و گفت: بی‌شک با همه سختی‌ها و مصائب و کمبود امکانات، رشد فعلی و جایگاه ارزشمند ورزش‌های رزمی ایران در جهان را مدیون مربیان هستیم که بی‌ادعا و خالصانه در سراسر کشور بار سنگین توسعه ورزش‌های رزمی را در کنار باشگاه‌های خصوصی بر دوش می‌‌کشند.

کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی همچنین حمایت از مربیان و باشگاه‌های خصوصی را از جمله برنامه‌های راهبردی فدراسیون در آینده خواند و گفت: اگر جامعه ورزش‌های رزمی به من و برنامه‌های من اعتماد کند. درخصوص حمایت کاربردی از باشگاه‌های ورزشی برنامه خاص دارم و تمام توان و پتانسیل خود را برای ارتقا سطح کمی و کیفی باشگاه‌ها و حمایت از مربیان سازنده سراسر کشور به کار خواهم برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز