خبرگزاری کار ایران

عضو فراکسیون ورزش مجلس؛

واگذاری استقلال و پرسپولیس امنیتی شده بود / انتقاد از سهم کوچک بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۰۶۴

اینکه از سوی دولت همت شده و امر واگذاری در حال انجام است جای تشکر دارد چرا که تاکنون به نام امنیت و مسائل دیگر از این امر سر باز زده می شد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: برند پرسپولیس و استقلال به تنهایی ارزشمند بوده و می تواند استفاده اقتصادی از آن کرد لذا قیمت گذاری نیز باید بر همین مبنا صورت می گرفت.

به گزارش ایلنا، ابوذر ندیمی، ضمن تقدیر از سازمان خصوصی سازی و دولت در قبول اصل واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: اینکه از سوی دولت همت شده و امر واگذاری در حال انجام است جای تشکر دارد چرا که تاکنون به نام امنیت و مسائل دیگر از این امر سر باز زده می شد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه در امر واگذاری جای بحثوجود دارد، گفت: این مباحثدر زمینه قیمت گذاری، روش واگذاری و مدیریت پس از واگذاری مطرح است.

وی در ادامه با بیان اهمیت قیمت واگذاری این دو باشگاه عنوان کرد: تاکنون مکررا با وزیر ورزش و رئیس سازمان خصوصی‌سازی پیرامون قیمت گذاری و اینکه خود برند پرسپولیس و استقلال ارزشمند است صحبت کرده ایم.

ندیمی در ادامه تصریح کرد: ارزش برند این دو باشگاه به علت عقبه هواداران آن است لذا از آنجایی که می خواهند از نام برند استفاده اقتصادی کنند، قیمت گذاری آن مهم است و باید قیمت بالایی باشد.

وی در ادامه گفتگو با خانه ملت با انتقاد از نحوه واگذاری این دو باشگاه یادآور شد: اینکه ۴۹ درصد باشگاه به پیشکسوتان و ۵۱ درصد آن به خریداران و بخش خصوصی واگذار شود درست نیست اما با این حال نباید اصل واگذاری خدشه دار شده و روند آن متوقف شود.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه در حال حاضر واگذاری سرخآبی ها، تلف نکردن فرصت در این امر و در نهایت بودجه خور نبودن این دو باشگاه از دولت مورد اهمیت است، خاطرنشان کرد: در جهت مدیریت بعد از واگذاری نیز تعریف هایی در وزارت ورزش شده است به این ترتیب که بخش تجاری و اقتصادی به مالک داده شود اما مدیریت حرفه ای و ورزشی از طرف وزارت ورزش کنترل شده باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز