خبرگزاری کار ایران

ایران ۲۵ - بوسنی ۳۰؛

دو نیمه متفاوت برای شکست جهانی هندبال‌ایران / شگفتی ناکام ماند!

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۹۸۴

تیم ایران در نیمه دوم تا دقیقه ۱۰ موفق به زدن گل نشد و کاملاً بازی را وا داد تا در پایان بوسنی با حساب ۳۰ بر ۲۵ این دیدار را به سود خود به پایان برساند.

ملی‌پوشان هندبال ایران در نخستین دیدار خود در جام جهانی مقابل بوسنی در حالی تن به شکست دادند که نیمه نخست را با ۴ گل برتری به پایان بردند تا شگفتی‌سازی آنها در نخستین حضور جهانی ناکام بماند.

به گزارش ایلنا، تیم‌ ملی هندبال کشورمان در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۱۵ قطر از ساعت ۱۵:۳۰ در دوحه به مصاف بوسنی رفت که در نخستین تجربه جهانی خود مغلوب نماینده بالکان شدند، آن‌هم در حالیکه نیمه نخست را برنده از زمین خارج شده بودند.

این دیدار دو نیمه متفاوت برای شاگردان ماتیچ داشت. ملی پوشان کشورمان در نیمه نخست با بازی خوب الله‌کرم و سجاد استکی، میلاد مسائلی، سعید حیدری‌راد، احسان ابویی، امید سه‌کناری و مهدی بیجاری نمایشی خیره‌کننده داشتند و در پایان با نتیجه ۱۶ بر ۱۲ و با اختلاف ۴ امتیاز نیمه را به سود خود خاتمه دادند.

نیمه دوم داستانی متفاوت داشت. بازیکنان تیم بوسنی برای جبران گل‌های خورده در این نیمه به میدان آمدند و با یک بازی کاملاً برتر اجازه تداوم گلزنی را از ایران گرفتند.

تیم ایران در نیمه دوم تا دقیقه ۱۰ موفق به گلزنی نشد و به عبارتی بازی را وا داد تا در پایان بوسنی با حساب ۳۰ بر ۲۵ این دیدار را به سود خود به پایان برساند تا شاگردان مارکویچ در نخستین تجربه جهانی‌شان با پیروزی رقابت‌ها را آغاز کرده باشند.

محمود گودرزی وزیر ورزش نیز با حضور در سالن برگزاری این رقابت‌ها دیدار ملی‌پوشان ایران و بوستی را از نزدیک دید.

تیم ملی هندبال ایران در گروه دوم جام‌جهانی هندبال ۲۰۱۵ قطر در کنار تیم‌های تونس، اتریش، بوسنی، کرواسی و مقدونیه قرار گرفته است.

برنامه بازی‌های مرحله گروهی ایران در رقابت‌های جام جهانی به شرح زیر است:

ایران – مقدونیه، ۲۷ دی
ایران – کرواسی، ۲۹ دی
ایران – اتریش، ۱ بهمن
ایران - تونس، ۳ بهمن

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز