خبرگزاری کار ایران

دیدار رئیس فدراسیون گلف آسیا با سجادی؛

چری: همه جانبه از گلف ایران حمایت می کنم

کد خبر : ۲۴۲۸۱۸

در بازدید از فدراسیون گلف متوجه شدم مدیریت مناسب و کارآمدی در فدراسیون وجود دارد و پتانسیل لازم جهت رشته و توسعه این ورزش در ایران دیده می شود.

رئیس کنفدراسیون گلف آسیا - اقیانوسیه گفت: حمایت همه جانبه خود از گلف ایران را اعلام می کنم.

به گزارش ایلنا، محمد فیصل النعیمی رئیس فدراسیون گلف قطر و عضو هیات رئیسه کنفدراسیون گلف آسیا – اقیانوسیه که به کشورمان سفر کرده است به همراه کیکاووس سعیدی رئیس فدراسیون گلف و سایر اعضای این فدراسیون در محل وزارت ورزش و جوانان با معاون وزیر ورزش دیدار کردند.

در این دیدار، چری ضمن ابراز رضایت و خشنودی از حضور در ایران، ملاقات با مقامات عالی رتبه ورزش کشورمان و همچنین رشد و توسعه ورزش گلف کشور افزود: کنفدراسیون گلف آسیا حمایت همه جانبه خود را از فدراسیون گلف ایران اعلام می کند و در این راستا، کمک هایی را برای حضور پرقدرت تیم ایران در مسابقات زیر ۱۶ سال قهرمانی آسیا که سال ۲۰۱۵ در تایوان برگزار می شود را انجام خواهد داد.

وی همگانی کردن ورزش گلف را یکی از اولویت های کاری خود برشمرد و بیان کرد: در استرالیا گلف از مدارس به صورت رایگان آغاز می شود و به همین دلیل، نزدیک به یک میلیون گلف باز در کشور استرالیا فعالیت می کنند.

چری ادامه داد: در بازدید از فدراسیون گلف متوجه شدم مدیریت مناسب و کارآمدی در فدراسیون وجود دارد و پتانسیل لازم جهت رشته و توسعه این ورزش در ایران دیده می شود.

در ادامه، سعیدی با بیان اینکه برای نخستین بار است که مقامات عالی رتبه گلف آسیا – اقیانوسیه به ایران سفر می کنند، گفت: توجه به رشته های پایه و اعزام مدرسان بین المللی جهت برگزاری کلاس های آموزشی از دستاوردهای ارزشمند این سفر است.

همچنین نصرالله سجادی هم ضمن اظهار خشنودی و خوشامدگویی به هیات اعزامی تصریح کرد: خوشحالیم دکتر چری که اهل استرالیا بوده و کشورشان در رنکینگ جهانی گلف دنیا دارای جایگاه ویژه ای است، این سمت را برعهده دارد.

وی با اشاره به این که این ورزش در کشورمان طرفداران فراوانی دارد، افزود: برای رشد و توسعه ورزش گلف باید توجه خود را بیشتر به مدارس معطوف کنیم که البته ریاست فدراسیون در جهت توسعه و رشد ورزش گلف و مینی گلف که امکان فعالیت آن در مدارس وجود دارد، گام های مهمی را برداشته است.

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان این که امیدواریم با حمایت های کنفدراسیون گلف آسیا، ورزش گلف ایران در زمینه های فنی و آموزشی بیش از پیش رشد کند، یادآور شد: قطعا برای حضور تیم ملی گلف زیر ۱۶ سال در مسابقات قهرمانی آسیا، شرایطی را مهیا خواهیم کرد و از کنفدراسیون گلف آسیا تقاضا داریم در زمینه فراهم آوردن تجهیزات ورزشی گلف، ما را حمایت کنند که به طور حتم، این حمایت ها دو جانبه صورت می گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز