خبرگزاری کار ایران

هفته هشتم لیگ برتر واترپلو؛

تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد و سپاهان با شکست نفتی ها / نمایش دیدنی گچساران مقابل فولاد مبارکه

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۷۵۹

در رقابت های هفته چهارم از دور برگشت لیگ برتر واترپلو دو دیدار به میزبانی نفتی ها در شهرهای امیدیه و گچساران برگزار شد که در مسابقات این هفته میزبان‌‌‎ها ناکام بودند.

هفته هشتم رقابت های لیگ برتر واترپلو سال ۱۳۹۳ امروز(جمعه) با پیروزی صدرنشینان در شهرهای امیدیه و گچساران به پایان رسید. این در حالی بود که تیم جوان و گمنام گچساران با نمایشی تماشایی مقابل فولاد مبارکه پرمهره تنها با اختلاف یک گل تن به شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در رقابت های هفته چهارم از دور برگشت لیگ برتر واترپلو دو دیدار به میزبانی نفتی ها در شهرهای امیدیه و گچساران برگزار شد که در مسابقات این هفته میزبان‌‌‎ها ناکام بودند.

در امیدیه نفت این شهر با حساب ۶ بر ۱۱ مغلوب دانشگاه آزاد صدرنشین شد. نفت و گاز گچساران هم علیرغم نمایش یک بازی دیدنی و نزدیک با نتیجه نزدیک ۱۳ بر ۱۲ مقابل میهمانش فولاد مبارکه سپاهان تن به شکست داد.

نتیجه مسابقه دو تیم شهید شهبازی زنجان و چوکا تالش هم به دلیل حاضر نشدن تیم چوکای تالش ۵ بر صفر به سود نماینده زنجان اعلام شد.

با احتساب این نتایج فاصله یک امتیازی در صدر جدول حفظ شد. دو تیم دانشگاه آزاد و فولاد مبارکه سپاهان به ترتیب با ۱۵ و ۱۴ امتیاز در رده های اول و دوم قرار دارند. تیم شهبازی زنجان هم با ۱۰ امتیاز در رده سوم جای دارد. تیم های نفت امیدیه و نفت و گاز گچساران هم با ۵ و ۴ امتیاز در رده های چهارم و پنجم جدول ایستاده اند. تیم چوکای تالش هم بدون امتیاز در قعرجدول است.

نتایج مسابقات هفته چهارم دور برگشت:

جمعه(۱۹دی ۱۳۹۳)

نفت و گاز گچساران ۱۲ – فولاد مبارکه سپاهان ۱۳

نفت امیدیه ۶ – دانشگاه آزاد اسلامی ۱۱

شهید شهبازی زنجان ۵ – چوکا تالش صفر

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز