خبرگزاری کار ایران

با کسب برتری مقابل دانشگاه آزاد

مهرام فاتح حساس‌ترین دیدار لیگ ملی بسکتبال شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۵۸۸

این دیدار که بعد از ظهر امروز در سالن دانشگاه آزاد تهران شمال واحد حکیمیه از هفته پانزدهم لیگ ملی بسکتبال ایران برگزار شد، در حکم فینال این لیگ به حساب می‌آمد.

دیدار تیم‌های صدرنشین لیگ ملی بسکتبال با نتیجه ۶۲ بر ۴۸ به سود مهرام به پایان رسید و دانشگاه آزاد با این شکست در رده دوم باقی ماند.

به گزارش ایلنا، این دیدار که بعد از ظهر امروز در سالن دانشگاه آزاد تهران شمال واحد حکیمیه از هفته پانزدهم لیگ ملی بسکتبال ایران برگزار شد، در حکم فینال این لیگ به حساب می‌آمد که در پایان شاگردان مصطفی هاشمی موفق شدند با شکست میزبان، موقعیت خود را در صدر جدول تثبیت کنند.

دانشگاه آزاد که با یک بازی کمتر و ۲۵ امتیاز در تعقیب صدرنشین ۲۶ امتیازی بود سعی داشت با اتکا بر بازیکنان سرشناسی مانند جواد داوری، آرن داودی، رضا لطفی، روزبه ارغوان، محمد حسن‌زاده و حامد حسین‌زاده این دیدار حساس را به سود خود خاتمه دهد و صدر جدول را از مهرامی‌ها بگیرد اما تیم مهمان از کوارتر نخست برتری‌اش را به حریف دیکته کند. وقت نخست بازی با نتیجه ۱۲ بر ۶ به سود مهرام به پایان رسید.

در کوارتر دوم دانشگاه آ‌زاد بازی بهتری انجام داد اما این مهرام بود که با حضور اوشین ساهاکیان، آرمان زنگنه، موسی نبی‌پور، سعید داورپناه، فرید اصلانی و مهراد آتشی این کوارتر را هم با حساب ۱۵ بر ۱۳ به نفع خود خاتمه داد.

شاگردان مهران شاهین‌طبع در کوارتر سوم هم نتوانستند جریان بازی را به سود خود عوض کنند و این وقت را هم ۲۰ بر ۱۶ به مهرام واگذار کردند. تلاش دانشگاه آ‌زاد در کوارتر چهارم هم نتیجه‌ای دربر نداشت و وقت چهارم بازی هم ۱۵ بر ۱۳ به نام مهرام ثبت شد تا این تیم در مجموع با حساب ۶۲ بر ۴۸ و برتری در هر ۴ کوارتر میزبان را شکست دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز