خبرگزاری کار ایران

صبح امروز و با حضور گسترده مردم؛

مراسم چهل و هفتمین سالگرد جهان پهلوان تختی آغاز شد / گلایه مردم از وضعیت آرامگاه تختی

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۰۴۰

مردم و قشرهای مختلف همچنان از وضعیت مقبره مرحوم تختی گلایه داشتند و خواستار توجه جدی و ساخت آرامگاهی در شان و جایگاه مرحوم تختی بودند.

چهل و هفتمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی همانند با حضور گسترده مسئولان، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور بر سر مزار آن بزرگ مرد با اخلاق ایران زمین در ابن بابویه شهرری آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از نخستین ساعات صبح امروز خیل عظیمی از مردم و دوستداران جهان پهلوان تختی با حضور در ابن بابویه بر سر مزار مرحوم غلامرضا تختی مرد اسطوره ای کشتی ایران حاضر شدند و چهل و هفتمین سال در گذشت وی را گرامی داشتند.

در این مراسم که با ضرب مرشد و ذکر صلوات همراه بود نزدیک به ۳ هزار نفر از دوستداران و شیفتگان مرحوم تختی حضور داشتند و با حضور بر سر مزار وی برای شادی روح این قهرمان و پهلوان جاودانه ورزش ایران به قرائت فاتحه پرداختند.

مردم و قشرهای مختلف که با شور و شعف مثالزدنی و در دسته های خودجوش در ابن بابویه حضور می یافتند همچنان از وضعیت مقبره مرحوم تختی گلایه داشتند و خواستار توجه جدی و ساخت آرامگاهی در شان و جایگاه مرحوم تختی بودند.

پذیرایی از مردم در ایستگاه های صلواتی، پخش عکس های قدیمی و ماندگار مرحوم تختی، توزیع مجله کیهان ورزشی روزهای اوج تختی در میادین کشتی از دیگر گفتنی های مراسم سالگرد غلامرضا تختی بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز