خبرگزاری کار ایران

در جمع روسای فدراسیون‌ها؛

گودرزی: روسا اجازه ندهند بی‌اخلاقی‌ها سازمان‌ورزش را ضعیف کند / بضاعت ما و کشور همین است

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۵۳۴

روسای فدراسیون‌های ورزشی باید برای مبارزه با بی‌اخلاقی‌ها آستین بالا بزنند، اظهار کرد: اگر مدیران‌ورزش خود عامل نباشند نتیجه‌ای عاید ورزش نخواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه روسای فدراسیون‌های ورزشی باید برای مبارزه با بی‌اخلاقی‌ها آستین بالا بزنند، اظهار کرد: اگر مدیران‌ورزش خود عامل نباشند نتیجه‌ای عاید ورزش نخواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری وزارت وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی عصر امروز در نشست با روسای فدراسیون‌های ورزشی فدراسیون‌ها را تنها متولی مسائل تکنیکی ندانست و گفت: باید در کنارفعالیت های فنی باید به حوزه اخلاق توجه جدی شود.

وی ادامه داد: جمع حاضر افراد امین و منتخب مجامع خود هستند نباید اجازه دهند برخی بی‌اخلاقی‌ها و روابط ناسالم سازمان‌ورزش را ضعیف کند. اگر مدیران ورزش خود عامل نباشند نتیجه ای عاید ورزش کشور نخواهد شد.

گودرزی با اشاره به اینکه تلاش ما این است در یک فرایند منطقی و صحیح روسای فدراسیون ها انتخاب شوند، افزود: امیدوارم روند سالم انتخابات به نحوی پیش برود که این سنت حسنه در ورزش به یادگار بماند.

وزیر ورزش و جوانان در پایان اظهار کرد: از کمبودهای مادی موجود آگاهم اما بضاعت ما و کشور همین است؛ ممکن است شرایط از این نیز سخت تر شود اما همه این ها به ظرفیت ما و شما بستگی دارد که بتوانیم از منابع در دسترس به درستی استفاده کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز